جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

آیلتس خصوصی کالج آریام: بهترین متد تخصصی یادگیری آیلتس

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 835592
آیلتس خصوصی کالج آریام: بهترین متد تخصصی یادگیری آیلتس
ثبت نام کلاس آیلتس، اولین و ضروری‌ترین اقدام برای آن‌دسته از افرادی است که رویای ادامه تحصیل در سر دارند یا مایلند تحولی اساسی در موقعیت شغلی خود ایجاد کنند. نقش و اهمیت زبان انگلیسی در دنیای امروز ما، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. انگلیسی، زبانی مشترک بین تمام علوم جهان است. بنابراین، اگر قرار باشد دریچه‌ای از علم را به روی خود بگشاییم، ناگزیر به یادگیری زبان انگلیسی خواهیم بود. در این ‌میان، گوی موفقیت از آن کسانی خواهد بود که این مسیر را تا انتهای آن طی کرده باشند. بله درست حدس زدید! ثبت نام کلاس آیلتس و دریافت این مدرک جهانی، نقطه پایان این مسیر طلایی است.

اهمیت یادگیری آیلتس برای زبان آموزان
اهداف افراد از یادگیری زبان انگلیسی کاملا با هم متفاوت است. برخی برای ادامه تحصیل و گروهی دیگر، برای رسیدن به موقعیت شغلی بهتر، قدم در مسیر یادگیری زبان می‌گذارند. انگیزه شما از فراگیری زبان انگلیسی هر چه که باشد، ثبت نام کلاس آیلتس و دریافت مدرک آن، شما را چند گام جلوتر می‌برد.در ادامه، بر اهمیت داشتن مدرک آیلتس در زمینه‌های مختلف زندگی، اشاره می‌کنیم.

برای ادامه تحصیل
اگر رویای تحصیل در کشوری خارجی را دارید، باید بدانید که داشتن مدرک آیلتس، اولین شرط تحقق این رویاست. آزمون آیلتس، معتبرترین آزمون جهانی برای سنجش و ارزیابی دانش زبان افراد است. نمره‌ای که در این آزمون به‌ دست می‌آورید، عنصری حیاتی در سرنوشت تحصیلی شما به‌ شمار می‌رود.

مزایای ثبت نام کلاس آیلتس و مدرک آن، تنها محدود به ادامه تحصیل در خارج از کشور نمی‌شود. شما حتی اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در کشور ایران را هم داشته باشید، با داشتن مدرک آیلتس، می‌توانید چند گام از رقبای خود جلوتر باشید.

برای کار در خارج از کشور
شاید شما از آن‌دسته افرادی باشید که تصمیم دارند، تخصص و مهارت شغلی خود را در یکی از کشورهای خارجی ادامه دهند. در این صورت، باز هم داشتن مدرک آیلتس کاملا الزامی خواهد بود. یکی از شروط مهم استخدام در خارج از ایران، داشتن مدرک آیلتس است.

پزشکی را تصور کنید که قصد مهاجرت کاری به یکی از کشورهای خارجی را دارد. در صورتی که پزشک داستان ما، فاقد مهارت‌های زبانی کافی باشد، اشتغال او در خارج از ایران عملا غیر ممکن خواهد بود. بدون تردید، حضور در کلاس آیلتس در ارتقای مهارت‌های زبانی این فرد بسیار تاثیرگذار است. شایان ذکر است که نمره مورد نظر آیلتس، برای هر موقعیت شغلی، کاملا متفاوت خواهد بود.

برای مسافرت
اگر سفر‌های خارجی بخش مهمی از زندگی شما را به خود اختصاص داده‌اند، دانستن زبان می‌تواند لذت این سفرها را دوچندان کند. ضمن اینکه زبان، دانستن تنها چند واژه و کنار هم قراردادن آن‌ها نیست. تسلط بر مهارت‌های شنیداری و درک زبان بدن، از دیگر پیش‌شرط‌های یادگیری زبان است که تنها با ثبت نام کلاس آیلتس فراگرفته می‌شود.

ارتقای شغلی
زبان غالب در دنیای امروز ما، زبان انگلیسی است. اگر قرار باشد در جایگاه شغلی خود از دستاوردهای بین‌المللی در حوزه تجارت استفاده کنید، ناگزیر به دانستن زبان انگلیسی هستید. این روزها کمتر شغلی را می‌توان یافت که به زبان انگلیسی وابسته نباشد. بدون شک با داشتن مدرک آیلتس، ضمن اینکه دانش و تخصص خود را در حوزه کاریتان ارتقا می‌دهید، شانس دستیابی به بهترین موقعیت‌های شغلی در شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی را هم خواهید داشت.

شیوه تدریس در کلاس‌‌های آیلتس آریام
 

کالج آموزشی آریام یکی از همین موسسات معتبر است که راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار می‌کند. این موسسه با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش نظیر سیستم آموزشی یادگیری‌محور، به فراگیری و تسلط هرچه بهتر شما در آیلتس کمک می‌کند.

نظارت مداوم، ارائه بازخورد مستمر و پشتیبانی دائمی این موسسه در روند آموزش، از دیگر نقاط قوت کالج آریام است. این قابلیت به شما این فرصت را می‌دهد تا نقاط ضعفتان را در تمامی مهارت‌های پیش‌نیاز آیلتس بهبود ببخشید. لازم به ذکر است که در کالج آموزشی آریام، برنامه‌های آموزشی به‌صورت کاملا اختصاصی و مطابق با استعدادهای ذاتی هر شخص طراحی می‌شوند. از طرفی در کالج آریام، شرایط آموزش به‌صورت آنلاین و حضوری برای تمامی زبان‌آموزان فراهم شده است. شما می‌توانید بسته به شرایط خود و مدت‌زمانی که در اختیار دارید، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

در چند جلسه کلاس آیلتس به سطح مورد نظر خود می‌رسید


یکی از سوالات پرتکرار زبان‌آموزان، این است که بعد از ثبت نام کلاس آیلتس در چند جلسه می‌توان به سطح مورد نظر رسید؟ اگر دوره‌های کالج آریام را برای زبان‌آموزی خود انتخاب کرده باشید، پاسخگویی به این سوال، کمی دشوار خواهد بود! دلیل این امر هم تنوع بسیار بالای دوره‌های آموزشی در این کالج است. بنابراین، پاسخ این سوال، بستگی زیادی به این دارد که شما کدامیک از دوره‌های آیلتس کالج آریام را انتخاب کرده باشید. به‌طور کلی، دوره‌های آموزشی آیلتس در کالج آریام به شرح زیر است:

• دوره آموزشی آیلتس Academic: این دوره، ویژه آن‌دسته از افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارند.

• دوره آموزشی آیلتس General: دوره جنرال، مناسب متقاضیانی است که تصمیم به مهاجرت کاری گرفته‌اند.

• دوره آموزشی آیلتس Life Skills: این دوره، گزینه‌ای مناسب برای متقاضیانی با هدف دریافت ویزای Family Member انگلستان است.

• دوره‌های تک‌مهارتی آیلتس: در دوره‌های تک‌مهارتی آیلتس، می‌توانید 4 مهارت Writing، Speaking، Listening و Reading را به‌صورت کاملا مجزا آموزش ببینید.

ثبت نام آیلتس خصوصی آریام چگونه است؟
یکی از قابلیت‌های مهم کالج آریام، بهره‌مندی از کلاس‌ آیلتس خصوصی است. این دوره آموزشی با ظرفیت 1 یا نهایتا 2 نفر برگزار می‌شود. مزیت برجسته و قابل توجه در کلاس‌های آیلتس خصوصی آریام، انعطاف‌پذیری بالای آن است. انعطاف‌پذیری به این معنا که برنامه‌ریزی و زمان‌بندی آموزش، دقیقا مطابق با میل شما صورت می‌پذیرد. بنابراین، اگر شرایط حضور در دوره‌های گروهی آیلتس را ندارید، کلاس آیلتس خصوصی یک فرصت استثنایی برای رسیدن به سطح ایده‌آلتان خواهد بود.

مشاوره آیلتس آریام
کالج آریام را می‌توان به‌مثابه راهنمایی دلسوز دانست که زبان‌آموزان را گام‌به‌گام تا رسیدن به مقصد نهایی همراهی می‌کند. قاعدتا برای بهره‌مندی بیشتر از امکانات موجود در این کالج، لازم است شرح کاملی از وضعیت توانمندی و نیازهای شخصی خود در حوزه زبان را در اختیار کارشناسان آریام قرار دهید. خوشبختانه در این کالج، شرایط برای ارائه مشاوره‌های تخصصی و رایگان کاملا فراهم شده است. شما می‌توانید با تکمیل فرم ثبت‌نام در کالج آریام و تعیین سطح، از مشاوره‌های تخصصی و رایگان مشاوران کالج بهره‌مند شوید. کارشناسان متخصص ما در آریام، بعد از ارائه مشاوره و تعیین سطح، بهترین مسیر یادگیری آیلتس را برای شما طراحی خواهند کرد.

جمع‌بندی
اگر پیشرفت تحصیلی یا ارتقای شغلی را جزو اولویت‌های مهم سال جدیدتان در نظر گرفته باشید، از نقش زبان در این مسیر، نباید غافل شوید. مهارت زبان‌آموزی و تسلط شما در آیلتس، موجب کسب موفقیت‌های بیشتر در حوزه تحصیل یا کار می‌شود. ضمن اینکه با تسلط بر همین مهارت، می‌توانید تحولاتی عظیم در زندگی شخصی خود ایجاد کنید.

این را به‌ خاطر داشته باشید که مسیر دریافت مدرک آیلتس، مسیری پرچالش و دشوار است. آنچه می‌تواند سختی این مسیر را برای ما قابل تحمل کند، یافتن مرجع آموزشی معتبر و جامع است. کالج آریام با طراحی دوره‌های متنوع و بهره‌گیری از اساتید مجرب، این نیاز مهم را به‌درستی پاسخ داده است. تردید نداشته باشید که با ثبت نام کلاس آیلتس در کالج آریام، موفقیتتان در مسیر آیلتس کاملا قطعی خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcjhieo8uqetiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhieo8uqetiz.fsfu.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *