جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

«تب و تاب»؛ سریال جدید شبکه دو

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 835479
پخش سریال «تب و تاب» از شنبه نهم اردیبهشت از شبکه دو آغاز می‌شود.
«تب و تاب»؛ سریال جدید شبکه دو
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، با اتمام مجموعه درام داستانی «بچه زرنگ ۲»، سریال «تب و تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی، از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند در قالب ملودرام‌های اجتماعی روایت شود. در بخشی از خلاصه داستان آمده: «مه‌لقا از سفر بازمی‌گردد و مشتاقانه منتظر دیدن پسر بزرگش معین است، ولی مشخص نیست چرا معین به استقبال مادر نرفته است...»

در این سریال هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، فرشته سرابندی، خیام وقار کاشانی، حدیث نیک رو، ایوب آقاخانی، حمیدرضا نعیمی، نسرین مرادی، امیر حامد و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به علی محمد قاسمی و فردین ناصری (مدیران تصویربرداری)، میلاد لکی و آندارنیک خچومیان (مدیران تولید)، علیرضا نوین‌نژاد (مدیر صدابرداری)، پیام حسین سوری (طراح صحنه و لباس)، علیرضا خورشید (طراح چهره‌پردازی)، چاوش هنرآموز (برنامه‌ریز)، حمید وطن‌پرست (دستیار اول کارگردان)، علی ابوالصدق (صداگذار)، محمدمصطفی رجبی (تدوین) و نیما عظیمی نژاد (آهنگساز) اشاره کرد.

سریال «تب و تاب» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری است که از شنبه ۹ اردیبهشت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۴۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۶:۱۵ خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcd5k0jnyt0so6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5k0jnyt0so6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر خوبه که از هنرپیشگان خوبی مثل برادر پاک نیت استفاده میشه ولی واقعا دلمون برای سایر هنرپیشگان ولایی و ارزشی مثل برادر شریفی نیا و دخترانشون و همسر سابقشون و برادر داریوش ارجمند الهام چرخنده پروانه معصومی افسانه بایگان گوهر خیراندیش لعیا زنگنه مریم کاویانی و ... خیلی تنگ شده