شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عملیات استشهادی در قدس اشغالی؛5 اسرائیلی زخمی شدند

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 835375
در جریان عملیات استشهادی که در قدس اشغالی صورت گرفت، پنج شهرک‌نشین اسرائیلی زخمی شدند.
عملیات استشهادی؛ ۵ اسرائیلی زخمی شدند
به گزارش جهان نیو‌ز، منابع خبری عبری و عربی بعد از ظهر امروز دوشنبه خبر دادند که یک عملیات استشهادی در خیابان یافا واقع در قدس اشغالی صورت گرفته است.
 
خبرگزاری شهاب به نقل از منابع صهیونیستی خبر داد که در پی این عملیات، صدای تیراندازی هم شنیده شده و در جریان آن، پنج شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده‌اند. منابع محلی خبر دادند که آمبولانسها به سرعت در محل حادثه حضور پیدا کردند.
 
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، این عملیات که با یک خودرو صورت گرفت و راننده به دنبال زیر گرفتن صهیونیستها بود، در فاصله ۲۰۰ متری محل مراسم برگزاری سالگرد نیروهای ارتش این رژیم که کشته شده‌اند، انجام شده است.
 
این در حالی است که عملیاتهای استشهادی پس از روی کار آمدن کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت افزایش پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که چهارشنبه گذشته هم به سمت یک اتوبوس حامل صهیونیستها در شمال کرانه باختری تیراندازی شد.
 
 این عملیات در مجاورت ایست‌بازرسی «زعتره» در نزدیکی شهر نابلس رخ داد. رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از این عملیات، ایست‌بازرسی مذکور و ورودی‌های منطقه «قصره»، «مجدل»، «بنی فاضل» در جنوب شرق نابلس را بست.
https://jahannews.com/vdciywavwt1app2.cbct.html
jahannews.com/vdciywavwt1app2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *