يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هشدارهای جانشین رئیس پلیس ناجا به مسافران

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب: 835204
جانشین رئیس پلیس فراجا گفت: مسافران با صبر و حوصله بیشتر و با کسب اطلاع از وضع راه‌ها اقدام به بازگشت کنند.
هشدارهای جانشین رئیس پلیس ناجا به مسافران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار حسینی جانشین رئیس پلیس فراجا در خصوص وضعیت راه‌هاگفت: مسافران با صبر و حوصله بیشتر و با کسب اطلاع از وضع راه‌ها اقدام به بازگشت کنند.

وی افزود: ما از چهارشنبه و با شروع سفر‌های تعطیلات که با تعطیلات پایان هفته ۴ تا ۵ روز تعطیلات را ایجاد کرد، مواجه بودیم. در طول دو تا سه روز گذشته در بیشتر محور‌های مواصلاتی کشور منتهی به شهر‌های زیارتی، منتهی به استان‌های شمالی، منتهی به کلان‌شهر‌ها شاهد بار پرحجمی بود.

حسینی در ادامه بیان کرد: امروز هم پیش بینی ما این است بعد از اقامه نماز عید سعید فطر شماری از هموطنان عزیز به قصد سفر البته بیشتر به استان‌های همجوار خودشان عزیمت خواهند داشت، چون فرصت تعطیلات ما امروز و فردا بیشتر نیست ما انتظار نداریم که شاهد سفر‌های دوردست باشیم.

جانشین رئیس پلیس فراجا درباره بار ترافیکی آزادراه‌های پر تردد توضیح داد: طبق معمول استان‌های شمالی مثل محور چالوس و هراز و آزاد راه قزوین_ رشت بیشتر بار ترافیکی ما را به خودشان اختصاص می‌دهند. در طول دو تا سه روز گذشته هم به همین ترتیب بوده یعنی ما در ساعات طولانی مجبور شدیم مثلاً در محور چالوس محدودیت یک طرفه کردن را اعمال کنیم.

وی در خصوص شلوغی مسیرهای بازگشت در بزرگ‌راه‌ها گفت: امروز هم به هر شکل البته با شرایط خاصی مواجه هستیم در محور‌های شمالی تعدادی از هموطنانی که طی دو تا سه روز گذشته به سفر رفتند در مسیر بازگشت هستند و تعدادی قصد شروع سفر را دارند قطعاً امروز یک مقدار شرایط سخت خواهد بود، بنابراین هموطنانی که از امروز برنامه سفر را دارند باید در واقع به گونه‌ای برای خودشان تدارک ببینند که حتماً در یک محوری مثل هراز و چالوس ساعات طولانی تری نسبت به زمان عادی در مسیر خواهند بود، بنابراین با صبر و حوصله و حتماً از وضعیت راه هم از طریق شماره‌های  ۱۲۰ یا ۱۴۱ که مدیریت راه‌های کشور هست، مطلع بشوند که انشاالله با  مشکل خاصی مواجه نشوند.
 
https://jahannews.com/vdcjyieoxuqet8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyieoxuqet8z.fsfu.html
برچسب ها: پلیس ناجا مسافران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *