پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی شد

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 834699
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: با مراقبت‌های پلیس آگاهی، باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند.
باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پلیس آگاهی استان، جواد تقوی در جریان دستگیری اعضای باند سرقت در اردبیل، اظهار داشت: از سارقان 6 دستگاه خودروی پژو پارس و پژو 405 کشف شد و مقادیری نیز قطعات خودرو از این سارقان به دست آمد.

وی شگرد خاص این سارقان را در مناطق مختلف شهر یادآور شد و تصریح کرد: این سارقان به شکل غافلگیرانه صاحبان خودرو را که به صورت کوتاه مشغول بستن در و یا خرید از دکه و داروخانه بوده و خودروی خود را روشن رها کرده بودند، شناسایی و نسبت به انجام سرقت اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: اعضای این باند سرقت در محلات مختلف اردبیل به ویژه مناطق با جمعیت کمتر سعی می‌کردند سرقت خود را در اول صبح و یا آخر شب انجام داده و در این کار شیوه‌های مختلفی را نیز به کار می‌گرفتند.

تقوی افزود: بارها برای رانندگان خودرو یادآوری لازم را مبنی بر روشن رها کردن خودرو داده‌ایم که متأسفانه همچنان برخی از افراد در این زمینه متوجه اهمیت موضوع و یا سرقت‌های ناشی از این امر نشدند که انتظار می‌رود همچنان صاحبان خودرو مراقبت بیشتری را از وسیله نقلیه خود انجام داده و به هیچ عنوان خودروی روشن خود را به حال خود رها نکنند.
 
وی خاطرنشان کرد: از این باند سرقت 6 دستگاه خودرو که از تبریز، مشگین‌شهر، تهران و اردبیل سرقت کرده بود، کشف و ضبط شده و قطعات خودرو نیز به دست آمده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل اضافه کرد: پلیس آگاهی هیچ مماشاتی را با سارقان در ابعاد مختلف انجام نمی‌دهد و قاطعانه در قالب طرح‌های مختلف با باندهای سرقت مقابله کرده و اجازه نمی‌دهد تا ناامنی در استان حاکم شود.
https://jahannews.com/vdcgyt97yak9w34.rpra.html
jahannews.com/vdcgyt97yak9w34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *