شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

تذکر به وزیر کار درباره به کارگیری بازنشستگان

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 834655
نماینده مردم علی آباد در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر کار گفت: چرا بازنشسته‌ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید.
تذکر به وزیر کار درباره به کارگیری بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رحمت‌اله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه 27 فروردین ماه) قوه مقننه  در تذکری به فاطمی امین وزیر «صمت» گفت: نامگذاری امسال حکایت از ضرورت مهار تورم و رشد تولید دارد و درمان تدبیر و راهکار است نه فرافکنی.

وی افزود: افزایش تورم 40 درصدی چه معنایی دارد و اژدهای هفت سر مافیای خودرو چه کسانی هستند که نمی توانید موضوع را مدیریت و به جای راهکارهای علمی و مدیریتی قرعه کشی در بورس را راه انداختید.

نماینده مردم علی آباد در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی تاکید کرد و گفت: گندم 19 هزار تومانی برای کشاورزان به صرفه نیست و می طلبد به این موضوع توجه شود.

نوروزی در تذکری به وزیر کار ادامه داد: چرا بازنشسته ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید و از بکارگیری افراد بالای 60 سال پرهیز کنید.

نماینده علی آباد با انتقاد از شلوغی صف‌های نانوایی خطاب به وزرای اقتصاد و کشور و همچنین سرپرست جهاد کشاورزی، افزود: مردم در این رابطه گلایه مند هستند و می طلبد به رفع مشکل مردم توجه شود.
https://jahannews.com/vdciw5avwt1apq2.cbct.html
jahannews.com/vdciw5avwt1apq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اكثر نانوايي اقدام به پخت نان كنجدي قدري با كيفيت تر مي كنند در حاليكه كسي از مشتريان حاضر در صف درخواست نان كنجدي نكرده و نان ساده را با تاخير مي پزند مردم را عمدا"‌معطل مي كنند تا مجبور بشوند نان كنجدي را با قيمت بالاتر بخرن تا در صف نايستند يا اينكه افراد تازه از راه رسيده اقدام به خريد نان به اصطلاح كنجدي بكنند .