کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر به وزیر کار درباره به کارگیری بازنشستگان

27 فروردين 1402 ساعت 15:00

نماینده مردم علی آباد در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر کار گفت: چرا بازنشسته‌ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، رحمت‌اله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه 27 فروردین ماه) قوه مقننه  در تذکری به فاطمی امین وزیر «صمت» گفت: نامگذاری امسال حکایت از ضرورت مهار تورم و رشد تولید دارد و درمان تدبیر و راهکار است نه فرافکنی.

وی افزود: افزایش تورم 40 درصدی چه معنایی دارد و اژدهای هفت سر مافیای خودرو چه کسانی هستند که نمی توانید موضوع را مدیریت و به جای راهکارهای علمی و مدیریتی قرعه کشی در بورس را راه انداختید.

نماینده مردم علی آباد در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی تاکید کرد و گفت: گندم 19 هزار تومانی برای کشاورزان به صرفه نیست و می طلبد به این موضوع توجه شود.

نوروزی در تذکری به وزیر کار ادامه داد: چرا بازنشسته ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید و از بکارگیری افراد بالای 60 سال پرهیز کنید.

نماینده علی آباد با انتقاد از شلوغی صف‌های نانوایی خطاب به وزرای اقتصاد و کشور و همچنین سرپرست جهاد کشاورزی، افزود: مردم در این رابطه گلایه مند هستند و می طلبد به رفع مشکل مردم توجه شود.


کد مطلب: 834655

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/834655/تذکر-وزیر-کار-درباره-کارگیری-بازنشستگان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com