يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

روحانی قصد ورود به انتخابات مجلس را ندارد

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 834497
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین ایران در گفت‌وگو با رویداد۲۴ گفت: آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود. بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
https://jahannews.com/vdcco0q4m2bq108.ala2.html
jahannews.com/vdcco0q4m2bq108.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیا تو را خدا تا از نزدیک روئیت بشوی⁦
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا جهان نیوز یه نفس راحتی می تواند بکشد
Iran, Islamic Republic of
تا مشکل خودرو و مسکن و دلار و ترکتازی بانکها در بازار به صورت ریشه ای و با مشارکت حداکثری هر سه قوه حل نشه و غده سرطانی دلالی و واسطه گری در اقتصاد ایران ریشه کن نشه , نه تنها آمدن و رفتن وزرا بلکه عوض شدن دولتها هم مشکلی را حل نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان یقینا نمی آید به دو دلیل
اولا یقین دارند که رد صلاحیت میشوند
ثانیا بخاطر میزان محبوبیتی که حتی بین خود اصلاحطلبان ندارند
Iran, Islamic Republic of
ایشون جرات نمیکنه نیم ساعت بیاد بیرون بره برای افطار دو تا نون بگیره چون میدونه مردم چه دیدگاهی بهش دارند اونوقت دم از انتخابات میزنه؟