دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

تصمیم مهم و ناگهانی مقتدی صدر

جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 834407
رهبر جریان صدر امروز از تعلیق جریان صدر به مدت یک سال خبر داد.
تصمیم مهم و ناگهانی مقتدی صدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر اعلام کرد که فعالیت جریان صدر را به مدت یکسال متوقف می‌کند.

وی در توییتی اعلام کرد:« من خواستار اصلاح برای عراق هستم و نمی‌توانم جریان صدر را اصلاح کنم، این اشتباه است».
 
مقتدی صدر تاکید کرد: اگر به رهبری جریان صدر ادامه بدهم اما اهل قضیه و برخی مفسدان در آن حضور داشته باشند و عیب هایی داشته باشد، قضیه بزرگی است. تعلیق تمام فعالیت‌های جریان صدر به جز نماز جمعه، سازمان میراث و دفتر سید شهید را برای مدتی که کمتر از یک سال نیست، مصلحت می‌دانم، تا اول در پیشگاه خداوند و دوم در برابر پدرم از همه این امور اعلام برائت کنم.

وی در ادامه افزود: مزار پدرش در نجف اشرف تا بعد از عید سعید فطر بسته می شود.
رهبر جریان صدر تصریح کرد: خداوندا برای آنچه نادانانمان کردند، ما را مواخذه نکن، به خدا سوگند من از آنها به ستوه آمده‌ام.
 
این در حالی است که «صالح محمد العراقی» اعلام کرد که به دستور صدر، مراسم اعتکاف در مسجد کوفه به دلیل رفتارهای برخی افراد مفسد لغو شده است.
https://jahannews.com/vdcdzo0j5yt0so6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzo0j5yt0so6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک وقتی اینجور باد به دماغش انداخته بودند که برای ایران شاخ وشانه می کشیدحالا انشالله فهمیده باشد که داشته بازی میخورده وحالاها باید بگذرد تا بفهمد چگونه آلت دست بعضی جریانات شده
Iran, Islamic Republic of
عجب!!