دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

زیاد النخاله: به مبارزه ادامه می‌دهیم

جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 834399
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ابراز «امروز پرچم‌های مقاومت در همه مکان‌ها برافراشته شده است» تأکید کرد: تا زمان اخراج اشغالگران از فلسطین به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد.
زیاد النخاله: به مبارزه ادامه می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به‌مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: قدس عنوانی است که فلسطین در آن خلاصه می‌شود و ما این روز بزرگ را جشن می‌گیریم و این مناسبت عظیم را گرامی می‌داریم و در آن بر وحدت امت اسلامی برای قدس و مسجدالاقصی تأکید می‌کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نشست مجازی «منبر قدس» اظهار داشت: امام خمینی(ره) هنگام نام‌گذاری این روز به نام روز قدس، چقدر الهام گرفته بود.

زیاد النخاله تأکید کرد: تا زمان آزادسازی سرزمین خود و پاک کردن قدس از لوث وجود اشغالگران صهیونیست، به مبارزه ادامه می‌دهیم. ملت مبارز فلسطین و قهرمانان مجاهد ما که در سراسر فلسطین و کرانه باختری حضور دارند، امروز سپر قدس هستند.

وی گفت: ما در روز قدس تأکید می‌کنیم که امت ما واحد است و پیام آن نیز واحد است و قدس عنوان پیروزی ما خواهد بود. همه عرصه‌های مقاومت بر حضور و حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها تأکید می‌کند و پرچم‌های مقاومت در همه‌جا برافراشته شده است. امروز امت اسلامی بار دیگر متوجه می‌شود که سال‌های ذلت و عادی‌سازی با دشمن چقدر سخت و تحقیرآمیز بود، اما اکنون ما به گام‌های مثبت در منطقه برای خاموش کردن آتش نزاعی که آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌پا کرده بودند، خوشبین هستیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: در این مناسبت بزرگ به همه ملت‌های آزاده جهان و به‌ویژه ملت بزرگ و شجاع و قهرمان فلسطین که همواره در حال مبارزه و جهاد برای دفاع از مسجدالاقصی هستند درود می‌فرستم و روز قدس را به همه آنها تبریک می‌گویم. خدا را شاکریم که دل‌های ملت‌ها را به‌سمت قدس شریف سوق داده است تا برای آزادسازی آن از شر اشغالگران تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ما در این روز باشکوه بر وحدت ملت خود برای آزادی قدس و مسجدالاقصی تأکید می‌کنیم. قدس همه تاریخ و جغرافیا را خلاصه می‌کند و عنوان ظهور امتی می‌شود که به پیروزی و آزادسازی فلسطین و قدس و مسجدالاقصی ایمان دارند.

زیاد النخاله در ادامه به جنایات اشغالگران صهیونیست در مسجدالاقصی علیه فلسطینیان اشاره کرده اظهار داشت: صحنه‌های جنایات صهیونیست‌های قاتل در مسجدالاقصی، برای اثبات واقعیت موجودیت صهیونیستی کافی است تا همه اعراب و مسلمانان و سایر ملت‌های جهان حقیقت این رژیم اشغالگر را ببینند؛ اشغالگرانی که معتقدند خون آنها از خون دیگر انسان‌ها باارزش‌تر است.

دبیرکل جهاد اسلامی تأکید کرد: ما به جهاد و مقاومت خود ادامه می‌دهیم؛ تا روزی که جنایتکاران صهیونیست را از سرزمین خودمان بیرون کنیم.
https://jahannews.com/vdcdno0jnyt0ss6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdno0jnyt0ss6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *