جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰

اسماعیل هنیه با سید حسن نصرالله در لبنان دیدار کرد

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 833957
رئیس دفتر سیاسی حماس امروز با دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت دیدار کرد.
اسماعیل هنیه با سید حسن نصرالله دیدار کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به همراه «صالح العاروری» معاونش صبح امروز (یکشنبه) با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در بیروت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به نوشته المنار، در این دیدار مهم‌ترین تحولات فلسطین و روند اتفاقات در مسجدالاقصی و مقاومت فزاینده در کرانه باختری و غزه و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین در این دیدار همچنین در خصوص آمادگی محور مقاومت و همکاری با یکدیگر برای مواجهه با تهدیدات و تحولات گفت‌و‌گو کردند.

اسماعیل هنیه روز پنج‌شنبه هفته گذشته در رأس هیأتی وارد بیروت پایتخت لبنان شد. وبسایت عبری‌زبان والا در این باره نوشت که دیدار هنیه با سید حسن نصرالله در پی افزایش تنش‌ها در همه جبهه‌ها و شلیک موشک از لبنان به فلسطین اشغالی صورت گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که جنبش حماس از جنوب لبنان اقدام به شلیک راکت به سمت سرزمین اشغالی کرده است. ریاست‌جمهوری لبنان نیز در بیانیه‌ای گفته است که عاملان شلیک راکت از جنوب، لبنانی نبودند.

عصر روز ۱۷ فروردین رسانه‌های صهیونیستی از موشک‌باران مناطق اشغالی از جانب جنوب لبنان خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها بالغ بر ۱۰۰ راکت از جنوب لبنان شلیک شده بود. این حملات پس از آن صورت گرفت که بامداد روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی دهها نمازگزار و معتکف را ضرب و شتم و بازداشت کردند. تجاوزی که با واکنش بین‌المللی و منطقه‌ای همراه شد.
https://jahannews.com/vdccp1q4m2bq1o8.ala2.html
jahannews.com/vdccp1q4m2bq1o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *