سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

بازتاب تهدید نصرالله در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 832635
سیدحسن نصرالله، دبیر کل سازمان حزب الله لبنان، در سخنرانی خود به هرگونه اقدام اشتباه از سوی صهیونیست ها هشدار داده و بحران داخلی صهیونیستی ها را یک مسئله بی سابقه توصیف کرد.
بازتاب تهدید نصرالله در رسانه‌های رژیم صهیونیستی
سید حسن نصرالله، در سخنرانی خود با اشاره به احتمال اقدام صهیونیست ها علیه لبنان گفت : مقاومتِ لبنان سر وعده خودش است. هرگونه تجاوز اسرائیل به لبنان، چه نظامی باشد چه امنیتی و فرقی ندارد که شهروند لبنانی را هدف قرار دهد یا فلسطینی یا هر کس دیگر، حزب‌الله قطعا به سرعت پاسخ خواهد داد.

در چند روز اخیر حادثه ای امنیتی در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان رخ داد که صهیونیست ها جزئیات دقیق و کاملی از کم و کیف حادثه مذکور ندادند و تهدید کردند که پاسخ این اقدام را خواهند داد. سازمان سانسور نظامی رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ ساعت مانع انتشار اخبار و جزئیات در خصوص این عملیات شد. پس از اعمال فشارها و ارزیابی ها گوناگون، تنها اخباری با جزئیات محدود در ارتباط با این حادثه در رسانه‌های عبری زبان منتشر شد.

ارتش، سرویس امنیت داخلی (شاباک) و پلیس رژیم رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند که یک فرد لبنانی با عبور از مرزهای فلسطین اشغالی اقدام به بمب‌گذاری در تقاطع مگیدو کرده و با خود کمربند انتحاری به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی نزدیک به چهار ماه است که درگیر مشکلات و تنش های داخلی شده است، مسئله ای که سید حسن نصر الله در سخنان خود به آن اشاره کرد. بنابر ارزیابی های صورت گرفته، باتوجه به مشکلات و اختلافات داخلی که صهیونیست ها اکنون گرفتار آن شده و تاکنون برای آن راه حلی پیدا نکرده اند، دولت رژیم صهیونیستی گزینه ماجراجویی نظامی برای پرت کردن اذهان به درگیری نظامی و آرام کردن اوضاع داخلی و مخالفان خود را مد نظر قرار داده است.
 

پیام تهدیدآمیز نصرالله به اسرائیل پس از حادثه مگیدو:

رهبر حزب الله به اسرائیل نسبت به حمله به لبنان در پی حادثه مگیدو هشدار داد: حزب الله به سرعت پاسخ صهیونیست ها را خواهد داد، اسرائیل باید این را در نظر بگیرد.

نصرالله بار دیگر به بحران داخلی اسرائیل اشاره کرد و با ابراز خرسندی گفت: صهیونیست ها در بحرانی هستند که شبیه هیچ بحرانی در تاریخ نیست.
 
 
نصرالله تهدید میکند: به هرگونه حمله اسرائیل سریعا پاسخ خواهیم داد

نصرالله به تهدیدات گالانت پاسخ داد: برو کف دریا را کاشی کن (کنایه از اینکه هر غلطی دلت خواست انجام بده)

وی همچنین با اشاره به بحران در اسرائیل گفت: اسرائیل هرگز این همه ناامیدی، سرخوردگی و ضعف را تجربه نکرده است
 

نصرالله به حادثه مگیدو اشاره کرد: «اگر اسرائیل حمله کند، حزب الله فورا پاسخ خواهد داد»
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به احتمال جنگ با اسرائیل گفت: اسرائیلی‌ها وقتی ارزیابی کردند که اگر حزب‌الله مسئول این عملیات است، پس از جنگیدن ترسی ندارد، حرف درستی زدند.

نصرالله همچنین در پاسخ به اظهارات یوآو گالانت گفت: به وزیر جنگ اسرائیل می گویم - هر کاری می خواهد انجام دهد
 

نصرالله در پیامی تهدیدآمیز به اسرائیل: اگر تصمیم به حمله داشته باشید، حزب‌الله به سرعت پاسخ خواهد داد

نصرالله همچنین به وضعیت داخلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: اختلافاتی که تاکنون سابقه نداشته است.
 
نصرالله پس از حادثه مگیدو: اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، حزب‌الله فورا پاسخ خواهد داد
دبیرکل حزب الله برای اولین بار به حادثه مگیدو پرداخت و مدعی شد:

این حادثه دشمن را در همه سطوح سردرگم کرد... نه می‌خواهم حادثه را تحلیل کنم و نه مسئولیتی را بپذیرم

او با اشاره به وضعیت سیاسی اسرائیل، گفت: اسرائیل در بحرانی است که مانند هیچ بحران دیگری در تاریخ نیست، اسرائیل از ضعف، بحران و ناامیدی رنج می‌برد.
https://jahannews.com/vdcexw8vnjh8xpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexw8vnjh8xpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سید شجاع خدا قوت