يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پنیر گرو بذار

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 833639
کشاورزان ایتالیایی که برای دریافت وام به این بانک مراجعه می‌کنند، ملزم هستند مقادیر قابل توجهی پنیر آن هم از یک نوع خاص و گران به این بانک تحویل دهند تا ضمانت وام آن‌ها محسوب شود.
پنیر گرو بذار
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: حالا برویم سراغ قانون بسیار عجیب یکی از بانک‌های ایتالیایی. کشاورزان ایتالیایی که برای دریافت وام به این بانک مراجعه می‌کنند، ملزم هستند مقادیر قابل توجهی پنیر آن هم از یک نوع خاص و گران به این بانک تحویل دهند تا ضمانت وام آن‌ها محسوب شود.

در منطقه‌ای در شمال ایتالیا انباری تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارد، این انبار متعلق به بانک «کریدیتو امیلیانو» است که علاوه بر دیوارهای بلند، سیم‌های خاردار، حس‌گرای حرکتی و اشعه مادون قرمز، با گشتی‌های مختلف امنیتی و بیش از 10 دوربین مداربسته که به مرکز کنترل 24 ساعته متصل است حفاظت می‌شود. این انبار یکی از دو انبار این بانک است که در برابر سرقت، آتش‌سوزی، سیل و زلزله بیمه شده و در داخل آن دستگاه‌های دقیق کنترل درجه حرارت، تهویه و رطوبت تعبیه شده است.

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcjtteohuqetmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtteohuqetmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *