دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
جام حذفی ایتالیا؛

یوونتوس ۱-۱ اینتر؛ دست‌ بی‌قرار کار دست بانوی پیر داد

چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 833541
دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با تساوی جنجالی اینتر و یوونتوس به پایان رسید.
دست‌ بی‌قرار کار دست بانوی پیر داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های اینتر و یوونتوس در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانز تورین با قضاوت داویده ماسا برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یوونتوس و اینتر برای مرتبه سوم در این فصل سری‌آ به مصاف هم رفتند که یووه موفق شده بود در ۲ تقابل قبلی رفت و برگشت اینتر را شکست دهد و با این نتیجه یوونتوس در برد مقابل اینتر در این فصل هت‌تریک کرده باشد.

از یوونتوس، لئوناردو بونوچی، پل پوگبا و کایو ژرژ به علت مصدومیت غایب بودند و افعی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی نیز به شمار می‌روند، میلان اشکرینیار و هاکان چالهان اوغلو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.


در نیمه اول هر دو تیم فرصت‌هایی جدی داشتند. در ابتدای بازی، شوت زمینی آنخل دی ماریا با نوک انگشتان هندانوویچ به کرنر رفت و در اواسط نیمه اول نیز شوت بروزوویچ روی همکاری خوب لائوتارو و ژکو توسط پرین برگشت داده شد. در ثانیه‌های پایانی این نیمه نیز فدریکو دی مارکو در آستانه گلزنی بود اما تکل به موقع برمر، دروازه یووه را نجات داد.
 


سرانجام خوان کوادرادو موفق شد در دقیقه ۸۳ گل اول را برای یوونتوس در این دیدار به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود. در دقیقه ۲+۹۰ پس از برخورد توپ به دست برمر، داور به سود اینتر پنالتی گرفت که روملو لوکاکو خلاف جهت حرکت پرین، توپ را گل کرد. ثانیه‌هایی بعد، روملو لوکاکو با گرفتن کارت زرد دوم اخراج شد. در پایان بازی هم خوان کوادرادو و سمیر هندانوویچ با یکدیگر درگیر شدند و کارت قرمز گرفتند.

ترکیب یوونتوس:
پرین، دانیلو، برمر، گاتی، کوادرادو، لوکاتلی، فاجولی، رابیو، کاستیچ، دی‌ماریا و ولاهوویچ

ترکیب اینتر:
هندانوویچ، دی‌آمبروسیو، آچربی، باستونی، دارمیان، بارلا، بروزوویچ، میخیتاریان، دی‌مارکو و ژکو، لائوتارو
 
https://jahannews.com/vdcbafbw8rhbfsp.uiur.html
jahannews.com/vdcbafbw8rhbfsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *