جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

گران‌فروشی بلیط هواپیما در ایام نوروز

دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 833287
متأسفانه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی هستیم که کمیسیون عمران به این موضوع ورود می‌کند.
گران‌فروشی بلیط هواپیما در ایام نوروز
به گزارش جهان نيوز، اقبال شاکری در گفتگو با مهر با اشاره به تشدید گران‌فروشی بلیط پروازهای داخلی در ایام نوروز، اظهار داشت: متأسفانه همواره به ویژه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی بلیط هواپیما هستیم.

وی بیان کرد: افزایش خودسرانه قیمت خدمات عمومی از جمله افزایش نرخ بلیط وسایل حمل و نقل عمومی مانند هواپیما چندمین بار است که اتفاق می‌افتد و ما خواستار برخورد با متخلفان هستیم. این موضوع نباید دیگر تکرار شود و نتیجه برخورد با متخلفان هم باید رسانه‌ای و اعلام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته وزیر راه و شهرسازی به صراحت و با جدیت اعلام کرد که این افزایش قیمت‌ها برخلاف قانون است و تاکید کرد در موضوع سوءاستفاده از نرخ بلیط هواپیما و گران فروشی تعارف نداریم و به سراغ خاطیان خواهیم رفت. مجلس هم خواستار برخورد با گران‌فروشان بلیط هواپیماست تا این گران‌فروشی‌ها دیگر تکرار نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما چندین بار در کمیسیون عمران مجلس جلسه گذاشته و به موضوع گرانی بلیط هواپیما ورود کردیم و از مسئولان ذیربط خواستیم که این شرایط را کنترل کنند. مجلس مخالف گران‌فروشی است و قطعاً کمیسیون عمران مجلس در اولین جلسه کاری خود این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

شاکری تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری باید جلوی این گران‌فروشی‌ها را بگیرند. همچنین در ظرفیت هواپیماها و نحوه کیفیت آن هم مسائلی وجود دارد که باید مرتفع شود.
https://jahannews.com/vdcivpavyt1apr2.cbct.html
jahannews.com/vdcivpavyt1apr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *