جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

یادداشت اعتراضی سفارت ایران به وزارت خارجه آذربایجان

شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 833169
سفارت ایران در باکو با ارسال یادداشتی به وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، نسبت به اقدامات خارج از نزاکت و توهین آمیز برخی رسانه‌های این کشور شدیدا اعتراض کرد و خواستار توقف این روند و جبران آن شد.
یادداشت اعتراضی سفارت ایران به وزارت خارجه آذربایجان
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) ۱۲ فروردین ماه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی تداوم اقدامات خارج از نزاکت و توهین آمیز توسط برخی رسانه‌های جمهوری آذربایجان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو با ارسال یادداشت اعتراض شدیدالحنی به وزارت امور خارجه این کشور، ضمن درخواست توقف این روند و جبران آن، نسبت به عواقب منفی و خسارت بار تداوم این بداخلاقی رسانه‌ای بر مناسبات آتی دو کشور هشدار داد.
https://jahannews.com/vdch-xn6w23nxzd.tft2.html
jahannews.com/vdch-xn6w23nxzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
به نظر من حکومت آذربایجان تصمیم خود را بر تقابل با ایران و حتی دشمنی آشکار اتخاذ کرده است تا جائی که با دشمنان بالفعل جمهوری اسلامی نیز هم پیمان شده و آنرا برخ می کشد!. در چنین موقعیتی، کاری از یاداشت و تذکر و اعتراض و حتی تهدید هم ساخته نیست و باید بطور عملی موضوع را به طرف مقابل تفهیم کرد. البته اتمام حجت، قبل از ورود به عرصه عمل ایراد ندارد.