جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

سردار پاکپور: خط قرمز سپاه امنیت مردم است/ با برهم زنندگان امنیت به شدت برخورد می کنیم

سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 832956
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آستانه تحمل یا همان خط قرمز ما امنیت مردم است و اگر کسی بخواهد این امنیت را از مردم بگیرد با او به شدت برخورد خواهد شد.
با برهم زنندگان امنیت به شدت برخورد می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز،سردار محمد پاکپور در همایش سران طوایف، علما و منتقدین استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همیشه بین توسعه و امنیت رابطه معناداری وجود دارد و اگر ناامنی یا حتی احساس ناامنی وجود داشته باشد توسعه رقم نخواهد خورد.

وی افزود: لازمه سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان احساس امنیت است به همین دلیل تلاش دشمن ایحاد ناامنی در استان برای عدم توسعه است و مشکلات اقتصادی استان نباید دست‌ مایه ایجاد احساس ناامنی توسط بدخواهان شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توسعه امنیت در تمام موضوعات به دنبال رونق اقتصادی در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه آستانه تحمل یا همان خط قرمز ما امنیت مردم است، ادامه داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را از مردم بگیرد با او به شدت برخورد خواهد شد.

سردار پاکپور گفت: در ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر برخی دچار توهم و خطای محاسباتی شدند. آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنگ مذهبی بین مسلمانان بسیار خرسندند، چرا که منافعشان از این طریق تأمین می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه هدف از راه‌اندازی جنگ‌های مذهبی را منحرف کردن مبارزه با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی گفت: رسالت پاسداری ما حکم می‌کند در کنار تأمین امنیت و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی منطقه را پیگیری کنیم.

پاکپور خاطرنشان کرد: امروز شما سران طوایف، ریش‌سفیدان و معتمدین مسئولین اصلی تأمین امنیت منطقه هستید و باید با همه ظرفیت در جهت پایداری امنیت و کمک به توسعه منطقه تلاش کنید.
https://jahannews.com/vdcamunai49neo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcamunai49neo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
سردار دستتون دردنکنه ,اما ای کاش با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه و کسانی که با بی شرمی و بی غیرتی هرچه تمامتر در حال عادی سازی بی شرفی و بی عفتی و بی حجابی در بین زنان و بی غیرتی و لاابالی گری در بین مردان هستند هم با همین قاطعیت برخورد میشد.
.
گراني ارز، مسكن، زندگي ، همه عامل نا امني هستند.