جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

دستگیری ۱۱۰ نفر در ارتباط با بدحالی دانش‌آموزان

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 832140
پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، "۴ هزار گشت پلیس"، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
دستگیری ۱۱۰ نفر در ارتباط با بدحالی دانش‌آموزان
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم، سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات خبر گفت: در ایام اخیر و در پی نگرانی‌های فراوان خانواده‌ها، پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده به صورت محسوس و نامحسوس، بالغ بر ۴ هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.

وی با بیان اینکه در طی این روزها بیش از ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: شماری از مسمومیت‌ها، واقعی و بخش عمده دیگر متأثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است.

سخنگوی فراجا اظهار داشت: هیجان طلبی دانش آموزان و استفاده از بمبک های بد بو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشورهای همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: بعد از استفاده بمبک های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها به کشور گرفته شد و ۲ نفر نیز که در حال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای همجوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضائی بازداشت شدند.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: به والدین گرامی و دانش آموزان و معلمان گرانقدر سرزمین‌مان به جهت تأمین امنیت عزیزان‌مان در مدارس، اطمینان خاطر می‌دهیم که پرونده این پدیده شوم به‌زودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار آنان است.
 
https://jahannews.com/vdcfj0dcxw6dmya.igiw.html
jahannews.com/vdcfj0dcxw6dmya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Portugal
محاکمه علنی می تواند جوی که بوجود امده را به خوبی کنترل کند
United Arab Emirates
بازداشت تنها فایده نداره قوه قضاییه باید عبرت آمیز برخورد کند.
میر قلیچ
United Arab Emirates
محاکمه فوری و اعدام سر شبکه ها و شلاق عاملین این جنایت در ملا عام و جلوی همان مدارس.
Iran, Islamic Republic of
خداقوت به حافظان امنیت مردم ‌کشورامام زمان.نابودبادجرثومه های خونخوارفسادوجنایتکاران وابسته به استکبار‌منافقین کوردل
Iran, Islamic Republic of
بدحالی ؟؟؟؟