چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۴

بازداشت شکارچی بی‌رحم پلنگ گیلان

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 832104
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر از دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در این شهرستان خبر داد.
بازداشت شکارچی بی‌رحم پلنگ گیلان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رحمان پورحسین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری شکارچی پلنگ در گیلان اظهار کرد: در پی بدست آوردن اخبار و اطلاعات مبنی بر شکار یک قلاده پلنگ و فروش پوست این حیوان نادر و ارزشمند توسط سوداگران و نابودکنندگان آفریده‌های خلقت، کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست رودسر طی هماهنگی با دادستان شهرستان، در یک اقدام هماهنگ و با جمع بندی اطلاعات و شگردهای اطلاعاتی، موفق شدند متخلف و فروشنده پوست این پلنگ را بازداشت کنند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده، متخلف به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شد، افزود:  پلنگ ایرانی جزو گونه‌های حفاظت شده می‌باشد و جریمه ضرر و زیان شکار آن 120 میلیون ریال است.

پورحسین از مردم خواست به محض باخبر شدن از شکار و یا قاچاق اعضای حیوانات مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا با همراهی آحاد مردم و دوستداران طبیعت جلوی از بین رفتن این گونه های منحصر به فرد گرفته شود.
https://jahannews.com/vdcfx0dcjw6dmya.igiw.html
jahannews.com/vdcfx0dcjw6dmya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه اینم شد جریمه؟! این کجاش متناسب با جرم تجاوز به حریم طبیعت و از بین بردن نسل مخلوقات زیبای خداوند است؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
اعدامش کنید . چین برای کنترل نسل پاندا قانون وضع کرد هرکس پاندا شکار کنه اعدام می شود و تا حالا 5 نفر را به این دلیل اعدام کرده . کسی تو چین جرات نمی کنه به پاندا کج نگاه کنه ..
Kuwait
مبلغ جریمه بسیار بسیار ناچیز هست
Kuwait
حد اقل باید ده سال زندان وجریمه نقدی زیادی داشته باشه این مبلغ برای جرم نیست اتفاقا مبلغی ست که شکارچیان را بیشتر ترغیب به شکار میکنه