جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

فصل جدید «آقای قاضی» روی آنتن شبکه ۲

يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 831840
سجاد مهرگان کارگردان سریال «آقای قاضی» با اشاره به زمان پخش این سریال از ورود به پرونده‌های حساس با همکاری قوه قضائیه خبر داد.
فصل جدید «آقای قاضی» روی آنتن شبکه ۲
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سجاد مهرگان کارگردان مجموعه تلویزیونی آقای قاضی در گفت‌وگو با میزان درباره فصل دوم سریال «آقای قاضی» گفت: سریال «آقای قاضی» پس از استقبال مخاطبان وارد مرحله ساخت فصل دوم شد و هم‌اکنون در دستور کار برای تولید قرار گرفته و پس از مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه به تصویربرداری رسیده است.

وی افزود: قسمت‌های ضبط شده این سریال در مرحله تدوین قرار دارد تا پس از پایان ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو برود.

این کارگردان افزود: فصل اول این سریال در ۴۳ قسمت تولید شد و روی آنتن رفت که با استقبال مخاطبان روبرو شد. فصل جدید این سریال ۵۰ قسمت خواهد بود که در هر قسمت دو اپیزود نمایش داده خواهد شد.
وی با تشریح سری جدید سریال «آقای قاضی» اظهار کرد: فصل دوم سریال «آقای قاضی» تفاوت‌های قابل توجهی با قسمت قبل خواهد داشت و علاوه بر سبک سریال، تعدادی بازیگر جدید به فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند، البته بازیگرانی، چون بهزاد خلج، مسعود بهرام و جعفر جمشیدی درکنار سایرین تلاش می‌کنند تا در فصل دوم بتوانیم بیش از گذشته رضایت مخاطب را به دست بیاورند و ارتباط بیشتری با مخاطبان تلویزیون برقرار کنند.

مهرگان ادامه داد: سعی بر این است که در سریال «آقای قاضی» نکات حقوقی و کاربردی برای عموم مردم مطرح شود و تا حدی به حق و حقوق خود آشنایی پیدا کنند، به همین منظور در فصل جدید علاوه بر محیط دادگاه، محیط دادسرا‌ها نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

مهرگان ضمن اشاره به چالش‌ها و مشکلات تولید سریال «آقای قاضی» بیان کرد: در فصل اول سریال «آقای قاضی» با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم، اما پس از روی آنتن رفتن فصل اول استقبال و همکاری قوه قضائیه بسیار قابل توجه و چشمگیر بود.

این کارگردان تلویزیونی ضمن تشکر از مسئولان قوه قضائیه برای همکاری و مشاوره در ساخت فصل دوم سریال «آقای قاضی» اظهار کرد: خوشبختانه در فصل دوم همراهی‌های ارزشمندی از سوی این قوه برای ساخت فصل دوم سریال «آقای قاضی» انجام شد. ارائه مشاوره برای ساخت بهتر و دقیق‌تر و در اختیار قرار دادن پرونده‌های متعدد که هر کدام نکاتی آموزنده را برای مخاطبان به همراه دارد، بیانگر همراهی قوه قضائیه است.

وی افزود: نکته قابل توجه در این همکاری و مشاوره با قوه قضائیه این موضوع بود که برای کمک به ساخت سریال، برخی از پرونده‌ها که دست‌اندرکاران و سازندگان سریال «آقای قاضی» جرأت ورود به آن را نداشتند، توسط خود قوه قضائیه ارائه و راهنمایی‌های لازم در مورد پرداختن به آن به عنوان یک قسمت از سریال شکل گرفت. پروند‌هایی که به لحاظ حساسیت بسیار مهم بودند و سازندگان سریال «آقای قاضی» اجازه ورود به آن پرونده را به خود نمی‌دادند، اما با مساعدت قوه محترم قضائیه این دست پرونده‌های حساس نیز به قسمت‌های ساخته شده، سریال اضافه شدند.

کارگردان «آقای قاضی» ضمن تاکید بر پرداختن این سریال بر موضوعاتی که مردم با آن روبه‌رو هستند، گفت: موضوعاتی که در فصل دوم سریال «آقای قاضی» به نمایش گذاشته می‌شود حول محور داستان‌هایی است که عموماً مشکلات و چالش‌های امروز جامعه را مطرح کرده و همگی از جنس حقوقی هستند. البته تاکید بیشتر روی موضوعات و پرونده‌هایی است که نوجوانان و جوانان را با خود درگیر کرده و رنج سنی آنان از ۱۴ تا ۲۵ سال محسوب می‌شود. مشکلات خانوادگی، جرائم سازمان‌یافته و جرائم سایبری از دیگر موضوعات و پرونده‌هایی است که فصل دوم سریال آقای قاضی بر پایه آن شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: سریال «آقای قاضی» درامی دادگاهی است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و همه قسمت‌های آن از موضوعات واقعی اقتباس شده است و همین امر نقطه قوت برای این سریال محسوب می‌شود. در فصل جدید این سریال و برای جذابیت بیشتر جنبه کارآگاهی سریال تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مهرگان پرداختن به موضوع جرائم سایبری در سریال «آقای قاضی» را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: در فصل اول سریال «آقای قاضی» حدود پنج پرونده به جرائم سایبری اختصاص داده شده بود که عموماً پروند‌های و جرائمی بود که در سطح جامعه رواج دارد، اما در سری جدید حدود ۱۵ پرونده حول محور جرائم سایبری مطرح شده و اطلاعاتی ارزشمندی را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

وی ضمن اشاره به زمان پخش فصل دوم سریال «آقای قاضی» بیان کرد: طبق زمانبندی اعلام شده، قرار بر این است که این سریال بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو برود. فصل دوم «آقای قاضی» همچون فصل اول این سریال در روز‌های پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود. این سریال در تلاش است تا با اطلاع‌رسانی نکات حقوقی و آموزش تا حدی از تعداد مراجعات به دادگاه‌ها کاسته شود و در عین حال شرایط مردم با تکیه بر آگاهی‌های کسب‌شده از بسیاری از مشکلات زمان‌بر و هزینه‌بر بکاهد.

سجاد مهرگان در پایان این گفتگو ضمن تشریح هدف از تولید این سریال بیان کرد: سریال آقای قاضی گامی نوین در حوزه نمایش و داستان برای شناساندن مفاهیم و اطلاعات حقوقی به مردم است و تلاش دارد تا جنبه آموزشی و انتقال اطلاعات را با وجهی متمایز و در عین حال تاثیرگذار بر جامعه تولید کرده و روی آنتن ببرد.
https://jahannews.com/vdcba8bwgrhbfwp.uiur.html
jahannews.com/vdcba8bwgrhbfwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سریال بسیار خوب و آموزنده ایست امیدوارم همچنان ادامه پیدا کند
Iran, Islamic Republic of
سریال فوق العاده ای بود
امیرمحمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار سریال زیبا و آموزنده ای بود ، امیدوارم ادامه پیدا کند
از تمام عوامل این سریال تشکر میکنم بابت این سریال عالی
لطفا به ساخت این فیلم ادامه دهید ، متشکرم
نسترن
من عاشق این سریالم
عالیه واقعا