چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ناکامی دشمن توسط دهه هشتادی‌ها

شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 831657
فرمانده یگان‌های ویژه گفت: وقتی دشمن جنگ ترکیبی را در ۳-۴ ماه گذشته در ایران آغاز کرد، این دهه هشتادی‌ها بودند که دشمن را در این جنگ ترکیبی، ناکام گذاشتند و شکست دادند.
ناکامی دشمن توسط دهه هشتادی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه صبح امروز در چهارمین یادواره سرداران و 1320 شهید فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی اظهار کرد: ایجاد جریان فرهنگی در سطح کشور از اهداف برگزاری یادواره شهدا بعد از عملیات بزرگ 3 ماهه بود.

وی افزود: ما به عنوان سفیران شهید این رسالت را به دوش گرفته‌ایم تا فرهنگ شهادت را در زندگی و محل کارمان زنده نگه داریم.

کرمی گفت: ما باید از خودمان سؤال کنیم که آیا توانسته‌ایم فرهنگ شهادت را توسعه دهیم.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: زمان‌های قبل، تهدید برای ایران فقط تهدید نظامی بود؛ در واقع تمرکز فقط بر جنگ تحمیلی 8 ساله بود و در نهایت هم پیروز شدیم و دبیرکل سازمان ملل هم رسماً اعلام کرد که متجاوز دولت عراق بوده است.

وی بیان کرد: اکنون بعد از دفاع مقدس یک فراز دیگری از انقلاب ما آغاز شده است، دشمن وقتی دید در جبهه جنگ و نظامی نمی‌تواند کاری کند به مباحث قومی و قبیله‌ای و فرهنگی و ... وارد شد. دشمن فکر کرد می‌تواند مردم را از رهبری و انقلاب جدا کند برای همین جنگ ترکیبی را به راه انداخت.

کرمی تصریح کرد: ما علیرغم تمام فتنه‌های مادی، اقتصادی و نظامی دشمن، موفق شدیم فرهنگ شهادت را ترویج دهیم و جوانان ما حاضرند جان خود را در راه انقلاب و کشور فدا کنند‌.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: همان ایثارگران که کار فرهنگی انجام دادند، پیامشان را به دهه هشتادی‌ها منتقل کردند و این جوانان در جبهه مقاومت چنان درسی به آمریکایی‌ها و دشمنان دادند که هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی کشتی‌های ما در سواحل برزیل لنگر می‌اندازند، لرزه بر اندام آمریکایی‌ها می‌افتند، گفت: وقتی دشمن جنگ ترکیبی را در 3-4 ماه گذشته در ایران آغاز کرد، این دهه هشتادی‌ها بودند که دشمن را در این جنگ ترکبی، ناکام گذاشتند و شکست دادند.

کرمی تصریح کرد: کومله، سلطنت‌طلب، منافق و دموکرات‌هایی که اصلاً همدیگر را قبول ندارند در این جنگ ترکیبی به کمک ضدانقلاب‌ها و شرورهای داخل کشور نقش‌آفرینی کردند اما نتوانستند کاری کنند چرا که ایجاد روحیه شهادت‌طلبی هنوز زنده است.
https://jahannews.com/vdchmzn6q23nx-d.tft2.html
jahannews.com/vdchmzn6q23nx-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *