يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱
در جریان بررسی بودجه؛

بند مربوط به عرضه خودرو در بورس از بودجه حذف شد

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 831340
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه موافقت کردند.
مخالفت مجلس با عرضه خودرو در بورس کالا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با حذف بند الحاقی ۱۳ تبصره ۶ از لایحه بودجه موافقت کردند.

در بند الحاقی ۱۳ آمده بود: شرکت‌های خودروسازی داخلی موظفند بر اساس برنامه تولیدی که وفق بند (۵) ماده (۵۸) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی به تصویب شورای رقابت می‌رسد، از ابتدای سال ۱۴۰۲ خودروهای تولیدی خود را از طریق بورس کالا و بر اساس ضوابط مربوطه عرضه کنند.

شورای رقابت موظف است وفق بند (۵) ماده (۵۸) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ قیمت جدید خودروها را بر اساس آنالیز هزینه قیمت تمام شده و با در نظر گرفتن هزینه‌های تحقق و توسعه و هزینه‌های مالی مرتبط با فعالیت تولیدی (مورد تأیید حسابرس) محاسبه و در بازه‌های حداکثر سه ماهه مجدداً به روزرسانی نماید.

شرکت بورس کالا موظف است هشتاد و پنج درصد (۸۵%) مابه التفاوت قیمت کشف شده در بورس کالا و قیمت مصوب شورای رقابت را به حساب........... نزد خزانه داری کل کشور واریز نماید.
https://jahannews.com/vdcgtq97zak9ww4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtq97zak9ww4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در کجایی دنیا نیازهای مردم به بورس میبرن و قیمت سر سام اوری روش میگذاره و تقدیم مردم خودشون میکنن .