جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کشف ۶ هزار و ۴۰۰ بسته انواع مواد محترقه

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 831236
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۶۴۰۰ بسته انواع مواد محترقه در جنوب تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
کشف ۶ هزار و ۴۰۰ بسته انواع مواد محترقه
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول بهرامی ارشد گفت: عملیات کلانتری ۱۵۹ خانی آباد حین گشت زنی به خودروی سواری که در حال تخلیه لوازمی از داخل خودرو به داخل یکی از انبار‌ها بود، مکشوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماموران جهت بررسی موضوع با اخذ مجوز‌های قضائی به انبار کالا مراجعه می‌کنند افزود: متهم با روئیت ماموران هراسان قصد بستن درب ورودی را داشته که در ادامه تحقیقات پلیسی د ۶۴۰۰ بسته انواع مواد حترقه از این مکان کشف شد. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و تحویل مواد محترقه از یکی از استان‌های غرب کشور و قصد توزیع در بازار تهران معترف شد و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
https://jahannews.com/vdcae6nai49neu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcae6nai49neu1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *