پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
وزیر اقتصاد:

زیرساخت‌های گمرک دیر تقویت می‌شود

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 830848
وزیر اقتصاد و دارایی بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در شهرستان دیر را ضروری دانست و گفت: زیرساخت‌های گمرک دیر تقویت می‌شود.
زیرساخت‌های گمرک دیر تقویت می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی عصر جمعه در حاشیه سفر به شهرستان دیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حاشیه دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان بوشهر بنده مأمور شدم سلام رئیس جمهور را به مردم شهرستان دیر و شهرستان‌های اطراف ابلاغ کنم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در رابطه با برنامه‌های این سفر، افزود: جلسه سازنده‌ای با نمایندگان اقشار و گروه‌های اقتصادی و اجتماعی و مقامات محلی در فرمانداری شهرستان دیر داشتیم.

وی بیان داشت: در این نشست دغدغه‌هایی از جمله درباره زیرساخت‌های اساسی شهرستان دیر بیان و قرار شد این مطالبات توسط وزارت اقتصاد، وزارت نفت و وزیر راه و شهرسازی در حوزه جاده‌ای و کاهش تلفات جاده‌ای به عنوان دستاورد‌های سفر برای مردم این منطقه پیگیری جدی شود.

خاندوزی درباره ظرفیت‌های بالای بندر دیر در حوزه گمرک و ترانزیت و بندر، یادآور شد: با توجه به حجم رو به افزایش ترانزیت گمرکی و عدد و رقم عملکردی خود گمرگ بندر دیر نسبت به سال‌های گذشته باید زیرساخت‌های موجود را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به افتتاح ۱۱ واحد مسکونی منازل سازمانی گمرک در این سفر، افزود: همچنین برخی از دستاورد‌های عملکردی سال آینده در زمینه ارتقا گمرک منطقه نیز پیگیری می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مشکلات مالیاتی مودیان منطقه را پیگیری می‌کنم، عنوان کرد: برای کمک ویژه به بخش کشاورزی و کاهش تعرفه‌های محصولات کشاورزی در راستای افزایش انگیزه و رغبت کشاورزان شهرستان دیر پیگیری لازم انجام می‌شود.
https://jahannews.com/vdci5uavvt1apv2.cbct.html
jahannews.com/vdci5uavvt1apv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *