جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش پلیس به رفتار خشونت‌آمیز با یک زن

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 830755
سخنگوی پلیس در واکنش به رفتار خشونت‌آمیز با یک خانم در مقابل مدرسه‌ای در تهران اعلام کرد که در این حادثه مأموران پلیس هیچ نقشی نداشته اند.
واکنش پلیس به رفتار خشونت‌آمیز با یک زن
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دفتر سخنگوی پلیس با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون رخداد خشونت علیه یک بانو مقابل مدرسه ۱۳ آبان، اعلام کرد که کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخداد مذکور، تیمی از افسران حرفه‌ای خویش را مامور پیگیری چند و، چون آن حادثه کرده و تجسس‌های آن ماموران نشان داده است در آن رخداد کارکنان پلیس هیچ نقشی، خواه مستقیم یا غیر مستقیم، نداشته اند؛ همچنین دفتر سخنگوی فراجا یاد آور شده است که پلیس ضمن تبری جستن از اینگونه اقدامات، پس از انجام بررسی‌های لازم، نتیجه را به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رساند.

گفتنی است روز پنجشنبه درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه در تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند.

در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است.
https://jahannews.com/vdcftxdctw6dmea.igiw.html
jahannews.com/vdcftxdctw6dmea.igiw.html
برچسب ها: پلیس ایران خشونت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
تمام این تجمع‌ها با نقشه و به تحریک شبکه های اجتماعی و ماهوارههاست. حتی ممکن است بعضی از دانش آموزان نیز در این نقشه، فریب خورده و همدست دشمن شده باشند.
Iran, Islamic Republic of
نقشه بعدی دشمن تعطیلی مدرسه و دانشگاه هست- بیحجابی زنان جاهل و خودنما وووووووووو دلار .مردم باید حواسشون جمع باشه گول نخورند جنگ کفار با اسلام هست تاریخ تکرار میشود
علی
United Kingdom
پلیس عزیزمان باید با اون مرد بی رحم برخورد کند و او را بازداشت کند .