پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اتهام بزرگ آقای خاص به داور/ مورینیو: دیوانه نیستم +فیلم

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 830661
سرمربی رم در شب شکست مقابل تیم فانوس به دست، اخراج شد.
اتهام بزرگ آقای خاص به داور +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تیم رم در پایان هفته بیست‌وچهارم سری‌آ ایتالیا مغلوب تیم ته‌جدولی کرمونزه شد.

این تیم بدون برد که در رده آخر لیگ ایتالیا قرار داشت، به لطف این پیروزی یک رده صعود کرد و جای سمپدوریا را گرفت.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم در پایان این بازی گفت: بهانه خستگی، کارساز نیست. کمی بدشانس بودیم که از یک فرصت و نیم تیم حریف، دو گل دریافت کردیم. فشار کافی را بر تیم حریف وارد نکردیم. بعد از گل تساوی همه می‌دانستیم گل برتری را خواهیم زد اما آن پنالتی برای حریف گرفته شد.

مورینیو که به دلیل جر و بحث با داور چهارم از زمین مسابقه اخراج شد، گفت: من احساساتی‌ هستم نه دیوانه. کاری که انجام دادم، عکس‌العمل به اتفاقی بود که پیشتر به وقوع پیوسته بود. می‌خواهم بدانم آیا راهی برای اقدام قانونی من هست یا نه. می‌خواهم ببینم آیا صداها ضبط شده است. نمی‌خواهم به سمت این موضوع بروم که او اهل تورین است و ما هفته آینده با یوونتوس بازی داریم.

سرمربی گرگ‌ها در ادامه گفت: برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌ خود، داور چهارم با شیوه‌ای عجیب‌ و غریب صحبت می‌کرد.

این ناعادلانه بود. در آخر بازی می‌خواستم با داور بازی و چهارم صحبت کنم. پیچینینی، داور بازی که در بازی قبلی که اخراج شدم به من گفت از سِرا، داور چهارم عذرخواهی کنم. من به سرا گفتم باید شجاعت داشته باشد و آن چیزی که اتفاق افتاده را شرح بدهد اما او از حافظه مشکلاتی داشت.

رم با این شکست به رده پنجم جدول سری‌ آ سقوط کرد و پشت سر همشهری خود یعنی لاتزیو قرار گفت. این دومین شکست رم به کرمونزه پس از باخت در جام حذفی بود.
 
https://jahannews.com/vdcb0gbw8rhbf0p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0gbw8rhbf0p.uiur.html
برچسب ها: لیگ اتهام فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *