سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲
سرلشکر رشید:

هر کشوری علیه امنیت ما با رژیم صهیونیستی همکاری کند، هزینه‌اش را خواهد پرداخت

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 830417
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.
هر کشوری علیه امنیت ما با اسرائیل همکاری کند، هزینه‌اش را می‌پردازد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول سال حداقل ۳۰ رزمایش بزرگ و ده‌‎ها تمرین تخصصی را اجرا می‌کنند، گفت: جدی گرفتن تهدید و آمادگی برای دفاع و تهاجم به دشمن، تدبیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) است و منطق حاکم بر اجرای رزمایش‌هاست.

وی افزود: قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) هر سال علاوه بر رزمایش‌های نیرویی، رزمایش بزرگ خود را در گستره جغرافیایی کشور ایران و محیط امنیتی پیرامونی انجام می‌دهد و فرماندهان قرارگاه مشترک پدافند هوایی، سه اصل دقت در طرح ریزی و جدیت و خلاقیت را در صحنه رزمایش مشابه صحنه واقعی نبرد، کاملاً رعایت می‌‎کنند و در بازی‌های جنگ در ایام ما قبل رزمایش، تمام روش‌ها و تاکتیک‌های دشمن را محاسبه و مورد ارزیابی و تصمیم‌سازی قرار می‌دهند.
سرلشکر رشید ادامه داد: قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)، ستادکل نیروهای مسلح، ارتش و سپاه، هرگونه اقدام تهدید آمیز رژیم صهیونیستی را علیه منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بر اساس اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می‌کنند و از سوی نیروهای مسلح به آن اقدام قاطع صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هیچ نوع پنهان کاری‌های این دو دشمن ملت ایران در زمینی همکاری و مشارکت در ابعاد عملیاتی و تاکتیکی و فنی از دید دستگاه‌های اطلاعاتی ما پوشیده نیست. ما هشدار می‌دهیم به آمریکایی‌ها، هر گونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است. هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت و نیروهای مسلح قدرتمند ما مبداء تجاوز و تمام مراکز و پایگاه‌های هماهنگ و کمک کننده را در مسیر و فضای استفاده شده برای عبور، مورد تهاجم کوبنده و آماج حملات خود قرار خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آینده، با وجود چالش‌ها و دشواری‌ها با اعتماد و اتکال به خداوند بزرگ و پشتوانه عظیم ملت شریف ایران سرشار از امید است، اظهار کرد: فرماندهان عزیز ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دائمی و هم‌افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه‎ توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

 سرلشکر رشید اضافه کرد: نگاه به گذشته ۴۴ سال و فراز و نشیب تاریخ انقلاب، ما را به این نتیجه می‌رساند که آنچه پیش‎رو قرار دارد به مراتب آسان‌تر از دشواری‌هایی است که ملت سرافراز ایران و نیروهای مسلح با تلاش و مجاهدت پشت سر نهاده است.

وی گفت: نیروهای مسلح ما در این رویارویی سرنوشت‌ساز با استکبار جهانی، اولاً با سختکوشی از  تمامی دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور سرسختانه در برابر تهدیدات دفاع خواهند کرد و ثانیاً برای تحکیم ثبات سیاسی - امنیتی و توسعه قدرت دفاعی کشور تلاش خواهند کرد و مانع از تحقیر تاریخی ملت ایران و نیروهای مسلح همانند آنچه در دوران منحوس پهلوی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر، رخ داد، خواهند شد.
https://jahannews.com/vdca6wna049ney1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6wna049ney1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Portugal
در مقابل دشمن باید ایستاد.
Iran, Islamic Republic of
فعلا اسرائیلی های داخل رو پیدا کنید که خون مردم رو تو شیشه کردن
کشور ثالث بعدا