سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

هشدار رسمی رئیس شاباک: شرایط در اسرائیل در نقطه انفجار قرار دارد

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 829714
رئیس شاباک در گفتگو با مسئولین ائتلاف‌های مختلف رژیم صهیونیستی به آنها هشدار داد شرایط در اسرائیل در آستانه انفجار قرار گرفته است و می‌تواند ثبات در آنجا را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
شاباک: شرایط در اسرائیل در نقطه انفجار قرار دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روزنامه عبری‌زبان هاآرتص در وب‌سایت خود اعلام کرد: رونین بار رئیس سرویس امنیت داخلی (رژیم) اسرائیل (شاباک) امروز دوشنبه و روزهای گذشته سلسله گفتگوهای رودررویی را با شخصیت‌های عالی‌رتبه اسرائیلی و مسئولین ائتلاف حاکم و نیز مخالفان داشت و از آنها مصرّانه خواسته است اوضاع اسرائیل را به‌سوی آرامش پیش ببرند، زیرا در غیر این صورت ثبات (این رژیم) در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان، رونین بار در نشست‌های خود با مسئولین اسرائیلی گزارشی از ارزیابی‌های اطلاعاتی شاباک را در اختیار آنها قرار داده است که نشان می‌دهد شدت گرفتن تنش در جامعه اسرائیل که بر اثر ادامه اعتراضات روزافزون علیه نتانیاهو است، می‌تواند آینده اسرائیل را زیر سؤال ببرد.

او به مسئولین اسرائیلی خبر داد: اعتراضات به نقطه انفجار رسیده است و می‌تواند اصل (بقای) اسرائیل را به چالش بکشد.

برخی از کارشناسان شاباک هم نسبت به خشونت کشیده شدن این اعتراضات و وقوع اقدامات تخریبی علیه نهادها و مؤسسه‌های رسمی رژیم صهیونیستی هم هشدار داده‌اند.
https://jahannews.com/vdciz3av5t1ary2.cbct.html
jahannews.com/vdciz3av5t1ary2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *