جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۲

دروغ‌ساز و فاجعه‌ مثل «تهمینه» و بقیه شهره‌ها

پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 829982
تهمینه میلانی یک تصویر فتوشاپی ۱۰ سال قبل را با عنوان دیگری منتشر کرد. این چندمین اشتباه او و صدهزارمین اشتباه شهره‌هایی مانند اوست که ناتوان از درک مفاهیم‌اند و مصون از همه دروغ‌پردازی‌ها و فاجعه‌سازی‌ها.
دروغ‌ساز و فاجعه‌ مثل «تهمینه» و بقیه شهره‌ها
به گزارش جهان نيوز، روزنامه جوان نوشت: تهمینه میلانی کارگردان سینما تصویر یک روحانی شیعه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در حال بوسیدن دست یک سگ است! و ذیل آن نوشته: «از بهترین تصاویری که تاکنون دیده‌ام! بوسه امام جمعه ترکیه بر دستان سگی که جان سه نفر را در زلزله ترکیه نجات داد! (انسان بودن نیاز به دین خاصی ندارد)»

نکته، اما این است که فرد داخل تصویر امام جمعه ترکیه نیست (البته کلاً نمی‌شود جایگاهی با این عنوان را درست دانست، چون امام جمعه برای یک شهر است و نه یک کشور). در هر حال او اصلاً ترکیه‌ای نیست و یک شخصیت شناخته شده عراقی است؛ سیاستمدار و روحانی شیعه عراقی و رهبر جریان حکمت ملی عراق. عکس هم فتوشاپ شده و او در تصویر واقعی در حال بوسیدن دستان یک پیرمرد است.

تهمینه میلانی به عنوان یک هنرمند که سال‌ها کار تصویری انجام داده، توانایی تشخیص یک تصویر فتوشاپی را ندارد؛ این تنها اشکال وارده نیست، بلکه او حتی به عنوان یک سلبریتی لازم ندیده یک جست‌وجوی ساده انجام دهد و اصل خبر و عکس را دربیاورد و حتی به ذهنش نرسیده که مسلمانان سگ را نجس می‌دانند و چطور این روحانی حیوان نجس را می‌بوسد. در کل، هزار و یک دلیل بوده که میلانی در مورد اصالت تصویر به تردید بیفتد، اما نخواسته حرفه‌ای و با دانش عمل کند. این اشتباه اول میلانی نیست، اشتباه چندم او و اشتباه صدهزارم سلبریتی‌های دروغ‌پرداز فاجعه‌سازی همچون اوست که از گزند قانون و مجازات انتشار دروغ در امان هستند.
https://jahannews.com/vdcfc1dc0w6d01a.igiw.html
jahannews.com/vdcfc1dc0w6d01a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
فعلا نان این جماعت در این است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Denmark
چرااین را محاکمه نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
دلال ها برای بزرگ نمایی بعضی مسائل دست به هرکاری می زنند.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
در این مملکت قانون جلوگیری از انتشار دروغ وجود ندارد!!! این خانم برای چندمین بار است که از این اراجیف نشر میدهد.
Iran, Islamic Republic of
ممنوع الکار، ممنوع الخروج، ممنوع التصویر، ممنوع المصاحبه بشود و بابت تهمتهایی که سالیان سال به نظام جمهوری اسلامی زده و توهینهایی که به ملت ایران کرده، محاکمه، جریمه سنگین و تبعید بشود.
1
Iran, Islamic Republic of
تقریبا بستر سلبریتی سازی در کشور ما یک بستر فرهنگی و دانشی نیست لذا افرادی که در این بستر رشد می کنند غالبا نمی توانند به درک فرهنگی از مسائل پیرامونی برسند .
Iran, Islamic Republic of
اونیکه دست سگ میبوسه سلبر یتیها هستن که خودشون رو به آب واتشی میزنن واسه کرین کارت وپناهندگی
United Arab Emirates
...
نامی
Iran, Islamic Republic of
شما به جای محکوم کردن تهمینه برو از اقتصاد صحبت کن
Iran, Islamic Republic of
...
سید علی حسنی
United Kingdom
امید است هم در دنیا هم در آخرت با اردوغان صهیونیسم محشور شوند