جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عوامل اغتشاشات ایلام مشمول عفو رهبری شدند

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 829897
۵۶۱ نفر در این استان که در جریان اغتشاشات اخیر پرونده برای آن‌ها تشکیل شده بود، مشمول عفو صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری شدند.
عوامل اغتشاشات ایلام مشمول عفو رهبری شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، عمران علی‌محمدی اظهار داشت: رییس قوه قضاییه ۱۶ بهمن ماه گذشته در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سراسر کشور شدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر موافقت کردند.

رییس کل دادگستری ایلام یادآور شد: این دستور رهبری معظم انقلاب در استان ایلام نیز اجرایی شده و تاکنون ۵۶۱ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر مشمول عفو شده‌اند و پرونده تعدادی دیگر نیز برای قرارگیری در این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

عدم ارتکاب جاسوسی به نفع اجانب، عدم ارتباط مستقیم با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، عدم ارتکاب قتل و جرح عمدی، عدم ارتکاب تخریب و احراق تاسیسات دولتی و نظامی و عمومی و نداشتن شاکی یا مدعی خصوصی از اصلی‌ترین مواردی است که افراد شامل این عفو رهبری می‌شوند.
https://jahannews.com/vdcaoona049nua1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoona049nua1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *