جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون اول قوه قضائیه:

فرمان عفو رهبری تمام معادلات دشمن را نابود کرد

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 829778
معاون اول قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان بر اسلام هراسی را نابود کرد.
فرمان عفو رهبری تمام معادلات دشمن را نابود کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل پزشکی قانونی گلستان اظهار کرد: حضور مردم در صحنه مسوولیت مسوولان در کشور را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مسئولان و دشمنان پیام داشت و آن پیام حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی بود.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: کسانی که دنبال ایجاد نا امنی و اغتشاش در کسور بودند باید این پیام را دریافت کنند که مردم پاسخ نه به تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آنها داده‌اند.


مصدق گفت: مسوولان نیز باید به این پیام گوش فرا دهند که مردم لایق خدمت بیش از پیش و شبانه‌روزی هستند.
وی اضافه‌ کرد: دشمن در حال رصد شبانه‌روزی شرایط کشور است و مردم از نظر معیشت در تنگنا هستند و مسئولان باید برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: مهمترین راهکار‌ مقابله با دشمن تلاش بیش از پیش مسوولان برای خدمت به مردم و افزایش وحدت بین مردم و مسوولان است.

مصدق گفت: خدا را شاکریم که قوه قضائیه امروز در تمام بخش‌ها با تمام قوت در صف و ستاد در حال تلاش و خدمت به مردم است.

وی افزود: پزشکی قانونی یک نهاد قانونی، تخصصی و پزشکی رسمی در حوزه کارشناسی پزشکی است و در این مسیر باید از کارشناسی سنتی به سمت کارشناسی نوین با استفاده از تکنولوژی دانش‌بنیان پیش برویم.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: اطاله دادرسی و عدم اتقان رای دو ابرچالش مهم دستگاه قضایی در کشور است که نظریه پزشکی قانونی در هر دو مسئله موثر است.

مصدق افزود: ما در سند تحول قضایی برای اولین بار برنامه‌های قوه قضائیه را بجای ماموریت محور هدف محور تعریف کردیم که هدف اصلی رضایتمندی مردم و اجرای عدالت است.

وی افزود: ما باید در سیستم قضایی از سیستم هوش مصنوعی استفاده کنیم و‌ علم به سرعت در حال پیشرفت است.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ما در قوه قضائیه باید شرایط را به صورتی فراهم کنیم که قضات و فعالان سیستم قضایی زمان مناسبی برای مطالعه داشته باشند.

مصدق گفت: خداوند را شاکریم که امروز این تفکر در قوه قضائیه حاکم است و رییس قوه بیش از هر چیز به دنبال اجرای عدالت با روش‌های نوین است.

وی بیان کرد: عفو اخیر برای حوادث اخیر بی‌سابقه بود و نظام‌های لائیک را در دنیا متحول کرد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان بر اسلام هراسی را نابود کرد.
https://jahannews.com/vdciy3avvt1ary2.cbct.html
jahannews.com/vdciy3avvt1ary2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *