شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کشف ۵۹۵ تن‌ انواع موادمخدر

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 829602
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با بیان اینکه جلب رضایت مردم در بحث مبارزه با موادمخدر یکی از اولویت‌‌های ما در سال آینده است گفت: ۵۹۵ تن‌انواع موادمخدر در سال جاری کشف شده است.
کشف ۵۹۵ تن‌ انواع موادمخدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار مجید کریمی بیان کرد: کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر تا به امروز ۵۹۵ تن است و تریاک در صدر این کشفیات قرار دارد.

وی با بیان اینکه تولید انبوه روان گردان شیشه در کشور افغانستان مورد نگرانی ما است ادامه داد: بیش از ۲۷ تن شیشه تولید شده در افغانستان در داخل کشور شناسایی و کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا تصریح کرد: یکی از دستورکارهای جدی پلیس مبارزه با موادمخدر در سال آینده توسعه دیپلماتیک با کشورهای دیگر در خصوص توسعه مبارزه با موادمخدر با سایر کشورها است.

سردار کریمی بیان کرد: توجه به جلب رضایت مردم در بحث مبارزه با موادمخدر یکی از اولیت‌‌های ما در سال ۱۴۰۲ است و در این رابطه اقدامات مناسبی انجام خواهیم داد‌.
 
https://jahannews.com/vdce7o8vwjh8wpi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7o8vwjh8wpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *