شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۶

۳۰ هزار نیروی حراستی برای مقابله با اغتشاشات به میدان آمدند

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 829337
رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد.
۳۰ هزار نیروی حراستی به میدان آمدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «سیدحسین حجتی» که در سمینار بانوان حراست با عنوان «زن، عفت، امنیت» در سالن اجلاس سران سخن می‌گفت، اظهار داشت: باید برای ثبت و ترویج سبک زندگی فاطمی تلاش کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، الگوی زنان باید شیوه زندگی اسلامی باشد، نه الگوی غربی؛ چرا که زن در نظام اسلامی نه پرده‌نشین است و نه تفکر زن در غرب را می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: نظام اجتماعی سالم و پویا بدون خانواده مستحکم و عاطفی امکان‌پذیر نیست و زنان به‌عنوان همسر و مادر، محور رشد در خانواده هستند؛ از این جهت باید تلاش کرد تا حضور زنان در جامعه باعث عدم وقت‌گذاری آن‌ها در خانواده نشود.

حجتی ادامه داد: اشتباه بزرگ آن است برخی تصور می‌کنند که تربیت افراد صرفاً در اجتماع شکل می‌گیرد در صورتی که تربیت افراد در خانواده شکل می‌گیرد و دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نهضت خانواده بود و ما به دنبال برگزاری همایشی با عنوان «زن، عفت، امنیت» بودیم.

تشکیل دفاتر استانی حراست به ریاست بانوان
معاون وزیر اطلاعات با بیان اینکه کمک به بهبود فرآیند‌های اداری باید به‌عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار گیرد، گفت: به‌عنوان مثال در اغتشاشات اخیر دشمن با همه ترکیبات به صحنه آمد و حدود ۳۰ هزار نفر از حراست کشور برای مبارزه با این موضوع در کنار سایرین پای کار آمدند.

حجتی با تأکید بر اینکه همه این رویکرد‌ها را در برنامه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار خواهیم داد، خاطر نشان کرد: در برنامه‌های پیش‌روی سازمان افزایش کارکرد بانوان در بخش حراستی در دستور کار است و دفتری در تمام استان‌ها با ریاست بانوان تشکیل خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcjtheoauqe8tz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtheoauqe8tz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میترا
Iran, Islamic Republic of
این به عکس و این بنده خدا چ ربطی داره؟
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد عکس مربوط به مدیرعامل جوان سازمان با قدمت تامین اجتماعی می باشد..
Iran, Islamic Republic of
حراست کل کشور دیگه چیه؟واییییی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
این تصویر دکتر موسوی رئیس تامین اجتماعیه
Iran, Islamic Republic of
عکس میرهاشم موسوی رو گذاشتید
Iran, Islamic Republic of
ولی برخی پرسنل متاسفانه براحتی در دستگاهها هتاکی می‌کردند