جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

پدر صنعت موشکی رژیم صهیونیستی: به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر می‌دارم!

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 829269
فرمانده موشکی صهیونیست نیز چند سال قبل گفت من با ایران دشمن هستم اما در مقابل تولید آن موشک پیشرفته به دست دانشمندان ایرانی، کلاه از سر بر می‌دارم.
تعظیم صهیونیست‌ها به توان موشکی ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان انلاین، رهبر معظم انقلاب در سخنانی که   در دیدار با مردم آذربایجان شرقی داشتند، پیشرفت‌های کشور را یک واقعیت نشاط آفرین و تحسین‌برانگیز خواندند و خاطرنشان کردند:

البته ما در تبلیغات و کار رسانه‌ای ضعیف هستیم و به مهارت لازم برای نشان دادن این پیشرفت‌ها دست نیافته‌ایم اما بازدیدکنندگان از نمایشگاهها یا دستاوردهای ایران، از دستیابی به این سطوح پیشرفت آن هم در شرایط تحریم اظهار شگفتی می‌کنند؛ همچنان‌که آن فرمانده موشکی صهیونیست نیز چند سال قبل گفت من با ایران دشمن هستم اما در مقابل تولید آن موشک پیشرفته به دست دانشمندان ایرانی، کلاه از سر بر می‌دارم.

یوزی رابین رئیس سابق سازمان موشکی رژیم صهیونیستی و ملقب به پدر صنعت موشکی اسرائیل درباره توان مهندسان ایرانی در ساخت موشک گفته بود به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر می‌دارم که شما مخاطبان ارجمند می‌توانید این کلیپ را مشاهده نمایید.
 
https://jahannews.com/vdcd9n0jnyt0xx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9n0jnyt0xx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر اسراییل به خباثت علیه ایران ادامه دهد نابودی خود را به جلو انداخته ....فقط