جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳
رازهای اهریمنی در اوکراین:

دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 829234
یک پایگاه خبری از قول یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه(FSB) مدعی شد که نیروهای ویژه نظامی-اطلاعاتی روسی، یک محموله‌ی بزرگ از یک «داروی سیاه» را رهگیری و معدوم کرده‌اند.
دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، پایگاه خبری Real Raw News در گزارشی به قلم مایکل بَکستر(8 فوریه)، از قول یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه(FSB) مدعی شد که نیروهای ویژه نظامی-اطلاعاتی روسی، یک محموله‌ی بزرگ از یک «داروی سیاه» را رهگیری و معدوم کرده‌اند.

آندری زاخاروف، یکی از ماموران FSB روسیه به Real Raw گفت، نیروهای ویژه روسیه در اوکراین یک تراکتور-تریلر یخچال دار را که در حال حمل «آدرنوکروم» تصفیه شده از اوکراین به ورشو، لهستان بود، رهگیری کردند، جایی که قرار بود محموله در هواپیماهای عازم ایالات متحده، بارگیری شود.


همانطور که ماه گذشته گزارش شد، FSB ادعا کرد که استحاصل‌کنندگان آدرنوکروم Adrenochrome که وابسته به «دولت پنهان»(deep state) در ایالات متحده هستند، چنان از انتقام نظامی هراس داشتند که در کشورهای اروپای شرقی، به ویژه اوکراین، فروشگاه‌های آدرنوکروم راه‌اندازی کردند تا محموله‌های خود را زودتر به فروش برسانند.

آدرنوکروم، هورمونی بسیار کمیاب است که در مقیاس بسیار کم در بدن انسان تولید می شود. گفته می شود این هورمون که در واقع ادرنالین اکسیده شده است، به طور خاص در وضعیت «ترس و گریز» توسط سیستم دفاعی بدن، بصل‌النخاع و در غدد فوق‌کلیوی ترشح می شود تا در برابر ترومای جسمی و روحی از بدن محافظت کند. در واقع این هورمون، خصلت ترمیمی بسیار قوی روی بافت‌های بدن دارد. نکته اصلی اما این‌جاست که گفته می شود بیشترین میزان ترشح این هورمون در بدن کودکی است که به شدت ترسیده و آزار دیده است!
 

«آدرنوکروم، داروی جوانی شیطان»

در ژانویه گذشته، نیروهای مخصوص ارتش روسیه یا اشپتسناز 50 کودک زندانی و لاغر را از "مزرعه آدرنوکروم" در نزدیکی شوستکا در اوکراین اوکراین نجات داد. اسیرکنندگان آن‌ها به قدری بدن شکننده این اطفال بی‌گناه را را از خون و مایع آدرنال تخلیه می‌کردند که بقای آن‌ها به این بستگی داشت که در کما باشند و از طریق داخل وریدی تغذیه شوند. زاخاروف گفت که پنج نفر از 50 نفر کودک معصوم، به دلیل جراحات وارده در اسارت جان خود را از دست داده اند.


به دستور پوتین، FSB از آن زمان ابتکار گسترده‌ای را برای ردیابی و حذف تولیدکنندگان، فروشندگان، خریداران، واسطه‌ها و هر کسی که در تولید و صادرات این نوع داروهای سیاه دخیل است(که پوتین آن را «کار شیطان» نامیده)، آغاز کرده است. زاخاروف گفت که رئیس جمهور روسیه یک "گروه ضربت آدرنوکروم" متشکل از ماموران ویژه تشکیل داده و یگان اشپتسناز را برای مقابله با این بحران انسانی رو به رشد انتخاب کرده است.

 


گروه ضربت روز یکشنبه به پیروزی دست یافت و یک خودروی 18 چرخ پر از آدرنوکروم خنک را که می توانست به سواحل ایالات متحده برسد، ضبط کرد. گزارش شده است که این رهگیری در مسیر P94 - جاده‌ای که از جنوب اوکراین به برست، یک شهر مرزی و ایست بازرسی با نقاط خروجی منتهی به ورشو امتداد می‌یابد – انجام گرفت و واحد عمل‌کننده شامل حداقل ده‌ها مامور اشپتزناز و FSB می‌شود.

زاخاروف نگفت که چگونه از این محموله مطلع شدند و یا اینکه چرا تیم ضربت، کامیون را نه در نقطه‌ی عزیمت که در بزرگراه توقیف کردند، اما او گفت که بارنامه‌ی محموله، محتویات کامیون را پنی سیلین و سایر آنتی بیوتیک های تزریقی معرفی کرده است. این در حالی است که صادرات اصلی اوکراین محصولات کشاورزی است نه دارو، آن هم در شرایط جنگی. به گفته‌ی زاخاروف:
"زلنسکی مدعی است ما شهروندان اوکراینی را سلاخی می کنیم، اما چرا او باید دارو را به خارج از کشور بفرستد؟ با عقل جور در نمی آید. تریلر هیچ دارویی نداشت، فقط سم آدرنوکروم بود."


اسپتزناز هنگام بازرسی کامیون، راننده و سرنشین را زیر اسلحه نگه داشت. به گفته زاخاروف، گروه ضربت برای شناسایی چشمی و ظاهری آدرنوکروم بدون آزمایشات آزمایشگاهی، آموزش دیده است. زاخاروف تصریح کرد، این مایع چه تزریقی و چه خوراکی، کمی چسبناک است، وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرد سو سو می زند و رنگ قرمز تقریباً نامحسوسی دارد.

سرنشینان کامیون که شهروندان اوکراینی بودند، همکاری نکردند و طبق دستور ولادیمیر پوتین به عنوان جنایتکار جنگی در محل، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

زاخاروف گفت: «این کثافات مستحق هیچ رحمی نیستند. آنها عوامل شیطان هستند.»


وی افزود: گروه ضربت قبل از آتش زدن محموله، نمونه هایی را برای آنالیز شیمیایی گرفت.

بارنامه‌ی کامیون نشان می داد که محموله قرار بود به فرودگاه بین‌المللی ورشو برده شود و در یک هواپیمای باری اطلس ایر به مقصد پایگاه هوایی Doverدر ایالت دلاور آمریکا بارگیری شود.
https://jahannews.com/vdcfm1dcjw6d00a.igiw.html
jahannews.com/vdcfm1dcjw6d00a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج.برای تعجیل در ظهور مولایمان ،صلوات.تنها با ید الهی ایشان است که بساط شیاطین جن وانسی ،جمع میشود.
Iran, Islamic Republic of
علم تا کجا پیشرفت کرده الله اکبر.
Iran, Islamic Republic of
سیستم سرمایه داری همینه دیگه
پول بدست بیارید ولو با خون کودکان
امریکا رو بشناسید
غرب زده ها