شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۳
زاکانی:

برف سال ۹۶ موجب بی‌آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری تهران شد که در حال انتقام گیری از ما هستند/ امیدواریم سال آینده با جهش در حمل و نقل عمومی کمر ترافیک تهران را شکسته شود

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 829161
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده کمر ترافیک را می‌شکنیم، گفت: برف سال ۹۶ موجب بی‌آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری تهران شد.
برف سال ۹۶ موجب بی‌آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری تهران شد که در حال انتقام گیری از ما هستند/ امیدواریم سال آینده کمر ترافیک تهران شکسته شود
به گزارش جهان نيوز، زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه برای بارش روز یکشنبه جلسه ویژه مواجهه با برف در شهرداری باحضور همه مناطق و مدیران مرتبط تشکیل شد، اظهار کرد: در این کارگروه ویژه علاوه بر مدیران شهرداری، پلیس راهور، نماینده صداوسیما، سازمان هواشناسی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط حضور داشتند.

شهردار تهران ادامه داد: این اقدام توانست تا حدود زیادی با هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف بار ترافیکی را کاهش و خیال مردم را راحت کند. برای برف امروز نیز این جلسه برگزار شد. من شخصاً از ۴ بامداد مشغول بازدید و سرکشی از مراکز برف‌روبی بویژه در مناطق شمالی و برف‌گیر تهران بودم.

شهردار تهران اضافه کرد: آمادگی مناسبی برای مواجهه با برف وجود داشت. همکاران من در دو موج عملیات برف‌روبی معابر را انجام دادند؛ یک موج از حوالی ۱۲ شب که برف شروع شد و موج دیگر حوالی بامداد امروز. رکورد بارش برف امسال روز پنجشنبه شکسته شد.

زاکانی با اشاره به رفتار مسؤلانه شهروندان تهرانی در راستای کاهش ترافیک در ایام برفی، تأکید کرد: جا دارد از همه دستگاه‌های مسئول، صداوسیما، پلیس راهور و از همه شهروندان تهرانی تشکر کنم.

شهردار تهران اضافه کرد: همچنین جا دارد از همه ۲۷هزار نفر از همکارانم که در سرمای شب مشغول پاکسازی معابر بودند تا «خم به ابروی» شهروندان تهرانی نیاید، نیز تقدیر و تشکر کنم.

زاکانی گفت: بیش از ۲هزار نیرو در حوزه مدیریت بحران مرتبط با برف و باران فعال بودند.

شهردار تهران بیان کرد: مدیریت بحران در برف سال ۹۶ تهران موجب بی‌آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری شد که امروز درحال انتقام‌گیری از ما هستند.

زاکانی در خاتمه تأکید کرد: سال آینده باید منتظر یک جهش بزرگ در حوزه توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران باشید. امیدواریم با این اقدام کمر ترافیک تهران شکسته شود.
https://jahannews.com/vdcepo8vzjh8wzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepo8vzjh8wzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی بود کی بود من نبودم
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات مقصرش شهرداری قبلی است، نمیشود همه اشتباهات قبلی ها را یک روزه برطرف کرد
Iran, Islamic Republic of
باز هم انداختن تقصیر به گذشتگان.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی که از برف سنگین تهران غافلگیر نشد در زمان مدیریت قبلی از برف غافلگیر می شدند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مردم قضاوتت می کنن زاکانی
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی تو هیچ زمینه ای در شهرداری کاری متفاوت از روسای قبلی انجام نشده ...
Iran, Islamic Republic of

اگه می تونی همین الان ترافیک رو بشکن از این وعده ها زیاد دادن!!
Iran, Islamic Republic of
چاله های بزرگراه آزادگان را که با گونی شن ونمک پرکردید پاره شده تمام جلوبندی خودروهای مردم صدمه دیده .
Iran, Islamic Republic of
زاکانی بت شکن.... ترافیک تهران رو بشکن..
Romania
چو فردا شود فکر فردا کنیم تا سال دیگه کی یادش می مونه
Iran, Islamic Republic of
با خسته نباشی به مدیریت محترم شهرداری تهران، آقایان یک فکری برای ترافیک گذر از شرق به غرب بزرگراه شهید صیاد شیرازی بکنند بچه مدرسه داریم برای مسیر 10 دقیقه ای باید یک ساعت ونیم توی ترافیک باشیم راه حل اینه که یا پل اضافه کنند ویا اینکه روی بزرگراه را دو طبقه ای کنند منظورم از شهیدهمت تا شهید صدر
Iran, Islamic Republic of
اصلا چرا ميگيد مقصر شهردار قبلي است