شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۷

طائب: هرکس توانمندی ندارد نباید مسئولیت بگیرد حتی روحانی/ ترامپ نیاید ایلان ماسک کاندیدا می‌شود

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 828999
مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: هر کسی که توانمندی انجام کاری را ندارد حتی اگر روحانی باشد نباید مسئولیت بگیرد و ما هم در این رابطه بحث داریم.
طائب: ترامپ نیاید ایلان ماسک کاندیدا می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از دانشجو، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در ویژه برنامه بررسی نقش جریان نفوذ در جنگ شناختی اخیر که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: دهه اخیر با توجه به اسناد امنیت ملی آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا دهه مهمی است. به گونه‌ای که در سند استراتژی ملی آمریکا سال ۲۰۲۵ سال سرنوشت سازی محسوب می‌شود به این معنا که در این سال آمریکا یا دچار فروپاشی می‌شود و یا به کدخدای دنیا تبدیل می‌شود؛ البته در سند استراتژی ملی بایدن این سال، سال ۲۰۳۵ تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر شاهد بودیم که آمریکا در حوزه دفاعی بازی چین را خورد و سلاح‌های پیشرفته خود را برای سرنگونی بالن‌های چینی به کار گرفت، تصریح کرد: چین، روسیه و ایران به ترتیب سه تهدید آمریکایی‌ها محسوب می‌شوند.

طائب اظهار کرد: ایران به عنوان تهدیدی برای موجودیت اسرائیل محسوب می‌شود و صهیونیست‌ها هم معتقدند نتوانسته اند در مسیر اقدات ایران مانعی ایجاد کنند. با این اوصاف اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها معتقدند رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ۸۰ سالگی خود را ببیند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: مردم از ترس امنیت خود به نتانیاهو رای دادند با این اوصاف آن‌ها معتقدند که اسرائیل ۵ سال بیشتر فرصت ندارد و تهدید اول خود را هم ایران می‌دانند؛ از این رو صهیونیست‌ها بی ثباتی کشور‌های مقاومت و اغتشاشات در ایران را به عنوان راهبرد‌های مقابله با کشورمان در پیش گرفتند.

طائب اظهار کرد: طبق سند استراتژی امنیت ملی دموکرات‌ها آمریکا باید طی ۸ سال فرصت‌های جهانی و عمومی را ادامه دهند؛ از این رو در مواجهه با ایران جنگ ترکیبی را در پیش گرفتند.

وی شبهه افکنی، تردید در صداقت، ایجاد گسست اجتماعی و تشدید نفرت و کینه در میان اقوام را از جمله گام‌های هویت زدایی آمریکایی‌ها علیه کشورمان برشمرد و اضافه کرد: هویت زدایی آمریکایی‌ها با هدف ایجاد شبکه‌های هیجانی خشونتی و مزدوری انجام می‌شود و این فرایندی است که آمریکایی‌ها در آن شکست خورده‌اند از این رو می‌خواهند به برجام برگردند، ولی می‌خواهند در مورد مسائل منطقه ای، موشکی و دیگر مسائل هم بحث کنند.

طائب با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها خود اذعان می‌کنند که توان رویارویی سخت با ایران را ندارند، تصریح کرد: ما بخش زیادی از درامد خود را صرف خرید ۶ کالای اساسی می‌کردیم و در حوزه دارو هم همینطور بود، اما با جراحی اقتصادی در ۹ ماهه اخیر ۳۰ درصد صرفه جویی شد و در واقع دولت جلوی صرفه جویی‌ها را گرفت و ۵ میلیون تن جلوی وارات گرفته شد.

وی اضافه کرد: در پی جراحی اقتصادی در کشورمان غربی‌ها می‌گویند خط ریل عوض شده به همین دلیل با عملیات ادراکی می‌خواهند ضعف و احساس ناامیدی را جایگزین امید و رضایت را به نارضایتی تبدیل کنند.

طائب با بیان اینکه دولت ۱۳۰ میلیارد دلار تفاهم نامه با کشور‌های منطقه نوشته و روابط با آذربایجان را درست کرد، افزود: اگر می‌خواهیم این تفاهم نامه‌ها به توافق نامه تبدیل شوند به امنیت نیاز داریم، ولی می‌بینیم اسرائیلی‌ها کاری می‌کنند روابط ما با آذربایجان خراب شود.

وی با بیان اینکه ما در کشور بحث مذهبی و قومی نداریم، ولی دشمن می‌خواهد با استفاده از جنگ ترکیبی جنگ قومی و مذهبی راه بیندازد به گونه‌ای که اظهارات اخیر پهلوی در مورد مولوی عبدالحمید نیز در این راستا بود، افزود: فرهنگ اسلام و مقاومت در دنیا بیشتر توسعه یافته و آمریکا امروز ما را بازیگر جهانی می‌داند. در واقع آن‌ها معتقدند انقلاب اسلامی فرهنگ غربی را به چالش کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه باید یک شبکه اجتماعی بومی داشته باشیم و متخصصین ما توانمندی ایجاد این شبکه را دارند، افزود: آرایش فرهنگی کشور باید دچار تحول شود.
 

طائب تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا هجمه به خط قرمز‌های براندازی را برنمی تابد با این اوصاف ما نیز نسبت به اعتراض بحثی نداریم.

وی با بیان اینکه هر کسی که توانمندی انجام کاری را ندارد حتی اگر روحانی باشد نباید مسئولیت بگیرد و ما هم در این رابطه بحث داریم، اضافه کرد: ما نمی‌توان جلوی بروز جریان‌های متکثر را در کشور بگیریم؛ و این در حالی است که در همه جریان‌ها آدم فاسد وجود دارد. البته ما در مبارزه با فساد اصلا نباید کوتاه بیاییم.

طائب با اشاره به اینکه ما به جایی رسیدیم که دولت اعلام کرده که در هر کجا فسادی دیده شد با آن برخورد شود. با این اوصاف امروز روند مبارزه با فساد از فساد قوی‌تر است گفت: ما امروز باید اولویت را به حل مسئله گرانی بدهیم. البته ما در همه دوره‌ها بازی ارز و طلا را داشته ایم؛ که امروز با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کلی با فساد مقابله شد.

وی با بیان اینکه عراق چهار برابر ما نفت می‌فروشد و آمریکایی‌ها این زیرساخت را ایجاد کردند، افزود: پول نفت عراق اول به حساب آمریکا می‌رود و آمریکایی‌ها اول پول ایجاد زیرساخت‌ها و خسارت جنگ کویت را از عراق می‌گیرند.

طائب با بیان اینکه برخورد با ترک فعل‌های گذشته را قبول دارم، اما امروز این برخورد‌ها اولویت ما نیست و اولویت ما حل مسائل مردم است، تصریح کرد: اینترنت در اختیار NSA است و آن‌ها بمباران هوایی انجام می‌دهند، ولی ما این امکان را نداریم.

وی افزود: ما با آمریکایی‌ها در حال جنگ هستیم؛ از این رو در جنگ سخت و نرم باید پدافند خود را ارتقاء بدهیم.

طائب با بیان اینکه اروپایی‌ها هم می‌گویند در مواجهه با روسیه، چین و ایران با جنگ ترکیبی مواجه هستیم، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم در جنگ ترکیبی هستیم و بعد پاسخ امنیتی بدهیم؛ مثلا اگر ما با سلبریتی‌ها به صورت امنیتی برخورد کنیم به صورت هیجانی برخورد می‌کنند، اما باید کاری کنیم که فالور‌های آن‌ها کاهش پیدا کنند. به زعم بنده باید مشخص شود که سلبریتی در جامعه چه کار می‌کند.
https://jahannews.com/vdcco4q4o2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdcco4q4o2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
البته ایشان نمیداند که طبق قانون اساسی آمریکا کسی که متولد آمریکا نیست نمیتواند رییس جمهور شود (ایلان ماسک متولد آقریقای جنوبی هست)
Iran, Islamic Republic of
همچین چیزی در قانون اساسی آمریکا نیست.
Iran, Islamic Republic of
شما هم نمیدانید ظاهرا که اوباما از کجا بود که رییس جمهور امریکا شد
Iran, Islamic Republic of
اوباما متولد آمریکا است.
Iran, Islamic Republic of
حالا چه سودی داره این حرفهاش که ترامپ باشه یا ایلان ماسک ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تعریف شما از توانمندی چیست؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
کجای این متن نوشته ایلان ماسک میاد؟؟؟