جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کی‌روش چرا بعد از جام جهانی خداحافظی نکرد؟!

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 828734
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، فدراسیون فوتبال باید بعد از اتمام جام جهانی ۲۰۲۲، قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی را اعلام می‌کرد.
کی‌روش چرا بعد از جام جهانی خداحافظی نکرد؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، همایون شاهرخی، در مورد خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران و حضورش در تیم ملی قطر آنهم در حالی که فدراسیون فوتبال در این مدت حاضر نشد قطع همکاری با این مربی را اعلام کند، اظهار داشت: وقتی در فوتبال هرج و مرج باشد همین اتفاقات هم رخ می‌دهد. فدراسیون باید بعد از اتمام جام جهانی، ضمن قدردانی از سرمربی تیم ملی، قطع همکاری با کی‌روش را اعلام می‌کرد. شما دیدید که همه تیم‌ها بعد از اتمام این مسابقات تکلیف نیمکت‌شان را مشخص کردند.

وی ادامه داد: مدیران فدراسیون فوتبال هیچ وقت از سیاست‌بازی دور نیستند و فکر می‌کنم آنها قصد داشتند تا آخرین لحظه منتظر تصمیم کی‌روش بمانند و از این طرف به‌صورت غیررسمی حرف از انتخاب گزینه ایرانی می‌زدند.

عملکرد یک مربی را آمار و رسیدن به موفقیت‌ها نشان می‌دهد و به‌عنوان مثال می‌بینید که یک مربی مثل یورگن کلوپ وقتی در لیورپول نتیجه نمی‌گیرد مورد نقد قرار می‌گیرد.

سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: فدراسیون در خیلی از مواقع مقابل تصمیمات کی‌روش واکنشی نشان نداد. ما چهار گلر به جام جهانی بردیم و با یک بازیکن کمتر راهی این جام شدیم. جالب اینجاست که این مربی بعد از بازگشت تیم ملی به ایران، راهی کاخ سعدآباد شد! واقعاً چرا کی‌روش هنگام ترک ایران از تیم ملی خداحافظی نکرد؟! این اتفاقات بی‌حرمتی به مردم و فوتبال ایران است.

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه باید با مردم صادق بود، خاطر نشان کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی در همه رشته‌ها کاری تخصصی است و کار تخصصی هم آدم‌های متخصص می‌خواهد. این کار باید به کمیته فنی سپرده شود ولی ما یا کمیته فنی نداریم یا اگر هم داشته باشیم اعضایش را تحویل نمی‌گیریم و دیدید که قبل از جام جهانی چه برخوردی با این کمیته شد. دوستان در هیئت رئیسه دور هم جمع می‌‌شوند و منافع‌شان فقط یک چیز است؛ بودن در فدراسیون. من که فقط دو یا سه نفر از آنها را می‌شناسم. اعضای هیئت رئیسه معمولاً هر چه رئیس بگوید می‌گویند چشم و نتیجه‌اش همین می‌شود که امثال کی‌روش از فوتبال ما سوءاستفاده می‌کنند.

شاهرخی در پایان گفت: اگر الان سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم، چه ایرانی باشد و چه خارجی، بعدها می‌خواهد بگوید یا زمان در اختیار نداشتم یا اینکه بازی دوستانه نداشتیم و نتوانستیم تیم و بازیکنان را بشناسیم. سرمربی تیم ملی باید بعد از جام جهانی انتخاب می‌شد، ولی هنوز دوستان مشغول کارهای دیگر هستند و سرمربی تیم امید هم انتخاب نشده است. در نهایت هم دل مردم و فوتبال‌دوستان به درد می‌آید.
https://jahannews.com/vdcjtoeoxuqe8az.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtoeoxuqe8az.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *