شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

علت مسمومیت‌ دانش‌آموزان قمی

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 828409
معاون درمان علوم پزشکی قم بیان کرد: یافته‌های اولیه وجود مونوکسید کربن را در تعدادی از مدارس تأیید می‌کند.
علت مسمومیت‌ دانش‌آموزان قمی
به گزارش جهان نيوز، مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: بر اساس اعلام اورژانس ۱۱۵ قم از صبح دوشنبه تعداد ۶۱ دانش آموز با علائم مسمومیت در ۸ مدرسه قم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: حال عمومی دانش آموزان انتقال یافته به مراکز درمانی با بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکان و متخصصان مساعد گزارش شده است. در صورت پایداری حال عمومی دانش آموزان تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص می‌شوند.

وی اظهارکرد: برای تمامی دانش آموزان اقدامات لازم درمانی، پاراکلینیکی و آزمایش‌های تشخیصی انجام پذیرفته است تا خانواده‌های دانش آموزان اطمینان خاطر از سلامتی فرزندان خود داشته باشند. درحال‌حاضر ۴۷ دانش آموز در مراکز درمانی استان قم تحت نظر پزشکان هستند و حال عمومی آنان مساعد است.

محبی اظهارکرد: نمونه‌های آزمایشگاهی جهت تشخیص علت حادثه از دانش آموزان تهیه شده است. یافته‌های اولیه از حوادث قبلی و مشابه وجود گاز منو اکسیدکربن را در تعدادی مدارس تأیید می‌کند و بررسی‌ها برای شناسایی علت‌های احتمالی دیگر نیز ادامه دارد.

وی عنوان کرد: همه دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی میثم که روز گذشته به بیمارستان مراجعه کرده بودند پس از بهبود مرخص شدند.
https://jahannews.com/vdciuvav3t1ar52.cbct.html
jahannews.com/vdciuvav3t1ar52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *