جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قالیباف: مولدسازی اموال دولت کاری به‌جا است

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 828147
رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه سران قوا درباره مولدسازی اموال دولت را کاری به‌جا و دقیق توصیف کرد و به نمایندگان گفت که در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در این زمینه توضیحاتی ارائه خواهد کرد.
قالیباف: مولدسازی اموال دولت کاری به‌جا است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به تذکر آیین نامه ای نماینده صومعه سرا در مجلس درباره طرح مولدسازی اظهار داشت: همکاران ما در هیات اجرایی در این زمینه مصاحبه کرده و توضیح دادند و محتوای آن در رسانه ها موجود است.

وی افزود: این اقدام کاری به‌جا و دقیق واست و چون امروز وقت نیست، فردا صبح 17 بهمن در این مورد توضیحات را ارائه خواهم کرد.

سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در تذکر آیین نامه ای خود در با اشاره به مصوبه سران قوا در مورد مولدسازی اموال دولت گفت: برخی از تصمیمات روسای قوا ابهاماتی را در جامعه ایجاد می‌کند؛ اگر چه رهبر انقلاب در مورد مولد سازی فرمایش بسیار متینی دارند.

وی افزود: مجلس هم در دوره‌های مختلف مصوباتی دارد که دستگاه‌های دولتی اموال و مازاد خود را بفروشند و تا بیت المال هدر نرود و برای مردم کشور هزینه شود.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه «متاسفانه سران قوا در این روش اشتباه کردند»

خطاب به رئیس مجلس گفت: این را پاسخ دهید آیا سران قوا سخنگو ندارد که برای مردم در این زمینه توضیح دهند تا دشمنان از این موضوع سوء استفاده نکنند.

دلخوش بیان داشت: باید در این زمینه اطلاع رسانی شود و مردم در جریان امور مولد سازی قرار گیرند.
https://jahannews.com/vdchk6n6q23nizd.tft2.html
jahannews.com/vdchk6n6q23nizd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *