جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۵
کد مطلب: 827555
مرد جوان که در اقدامی هولناک مزاحم همسرش را در کرج به قتل رسانده بود، پس از ۲۰ سال فرار در تهران بازداشت شد.
پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایران، اواخر سال 1381، مرد جوانی وقتی متوجه مزاحمت‌‌های یک غریبه برای همسرش شد به یکی از استان‌های غربی کشور رفت و با خرید یک سلاح کلت کمری به محل کار مرد جوان رفت و از فاصله نزدیک وی را هدف شلیک 5 گلوله قرار داد و از مهلکه گریخت.

تحقیقات کارآگاهان دایره جنایی کرج ادامه داشت تا اینکه با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، قاتل پس از 20 سال زندگی مخفیانه به تهران آمده و در خانه‌ای ساکن شده است که تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم متهم را دستگیر کردند و به فرار 20 ساله او پایان دادند.

متهم پس از انتقال به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی هنگامی که مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت، به قتل اعتراف کرد و گفت: 20 سال قبل هنگامی که متوجه شدم مقتول مزاحم همسرم شده است، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم.

با دستور محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس استان البرز قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این جنایت ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcjiaeoiuqe8iz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiaeoiuqe8iz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *