جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید!

يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 827376
عبدالحمید که چندی پیش با حمایت از فرقه ضاله «بهائیت» خبرساز شده بود و بسیاری از علمای اهل سنت را به واکنش واداشت، اکنون، اما خواستار صلح با اسرائیل شده است.
عبدالحمید بعد از دفاع از بهائیت نسخه صلح با اسرائیل پیچید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، یک روز پس از آنکه نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی با یورش به مردم بی‌دفاع فلسطین در شمال کرانه باختری در اردوگاه جنین، دست به کشتار وحشیانه زدند و ۱۰ نفر را به شهادت رساندند و حدود ۲۰ نفر را زخمی کردند، عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در خطبه‌های روز جمعه خواستار صلح با اسرائیل شد!

عبدالحمید که چندی پیش با حمایت از فرقه ضاله «بهائیت» خبرساز شده بود و بسیاری از علمای اهل سنت را به واکنش واداشت، اکنون، اما خواستار صلح با اسرائیل شده است. او که معلوم نیست به نمایندگی از کدامیک از مردم ایران سخن می‌گفت، اضافه کرد: «مردم ایران در فلسطین خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند!»

این سخنان واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی در پی داشت و بسیاری از کاربران به نقد سخنان او پرداختند. برخی اظهارات او را ساده‌لوحانه و ناشی از نداشتن سواد سیاسی و برخی هم او را متهم به نفوذی بودن کردند.

اظهارات عبدالحمید درباره صلح مردم فلسطین با اسرائیل از زبان مردم ایران در حالی است که خشم و کینه مردم ایران از رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی نه الان که از پیش از انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و ریشه این نفرت تاریخی به همان خوی اشغالگری و غصب سرزمین‌های ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان به دست صهیونیست‌ها بازمی‌گردد. بنابراین طی چند دهه گذشته چه اتفاق جدیدی در مسیر احقاق حقوق ملت فلسطین افتاده است که اکنون عبدالحمید نسخه صلح با دشمن‌ترین دشمنان دنیای اسلام می‌پیچد؟!
https://jahannews.com/vdca00nai49nue1.k5k4.html
jahannews.com/vdca00nai49nue1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
انتهای تفکر وهابیت به جز دشمنی با پیامبر و قرآن خدا نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
هروقت ادعاهای افراد نقد نشدند بعدا کشور دچار دردسر شد.
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی سیدجان .
Iran, Islamic Republic of
کجا چنین شتابان می‌روی عبدالحمید، بهترین دعا برای هر بنده خدا عاقبت بخیر یست.
Iran, Islamic Republic of

فقط باید نقد مستدلل داشت
Belgium
اسراییل همین الان با کشورهای عربی صلح کرده !!!!
Iran, Islamic Republic of
ازصلح می گوید اما از عدالت نمی گوید .
Iran, Islamic Republic of
من‌به عنوان یه ایرانی از هیچکس و‌هیچ شخص و‌کشوری کینه و‌نفرت ندارم برای همه انسانها ارزوی بهترین رو دارم