جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

تهیه‌‎کننده‌‎ سینما: هیچ تحریمی را قبول ندارم!

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 826815
علی سرتیپی تهیه کننده، درباره تحریم فرهنگ و هنر به روزنامه اعتماد گفته است: من هیچ تحریمی را قبول ندارم. اصلا متوجه نمی‌شوم چرا اهالی سینما نباید کار کنند؟
تهیه‌‎کننده‌‎ سینما: هیچ تحریمی را قبول ندارم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی سرتیپی تهیه کننده، درباره تحریم فرهنگ و هنر به روزنامه اعتماد گفته است: من هیچ تحریمی را قبول ندارم. اصلا متوجه نمی‌شوم چرا اهالی سینما نباید کار کنند؟ چرا فرهنگ و‌ هنر را باید تعطیل کرد؟

چرا بخش عظیمی از کسانی که در این حرفه نان می‌خورند، نباید کار کنند؟ وقتی شعار تحریم می‌دهیم، به آدم‌هایی که امورات‌شان از طریق فرهنگ و هنر می‌گذرد فکر نمی‌کنیم؟ افرادی که شعار تحریم می‌دهند، خودشان سر کار نمی‌روند؟

شغل‌شان را رها کرده‌اند؟ باور کنید این فقط حرف من نیست؛ همه عوامل سینما از این تحریم‌ها ناراضی هستند که جوی علیه‌شان به وجود آمده که انگار هنر از فعالیت بایستد، مشکلات کشور حل می‌شود. آخر این چه تفکر اشتباهی است! اصلا کسی به این فکر می‌کند که هنرمند باید اجاره‌خانه بدهد؟ خودش هیچ، باید خانواده‌اش را به لحاظ اقتصادی اداره کند. این خرج از کجا تامین می‌شود؟
https://jahannews.com/vdchz-n6m23ni6d.tft2.html
jahannews.com/vdchz-n6m23ni6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
جناب بیشترشان قبلا پول های میلیاردی و مفت گرفتند و حالا دارند خوش می گذرانند در دیار دوست .