شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انهدام ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان/ طراحی گسترده تروریست‌ها برای ناامنی جنوب شرق

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 826413
پیروی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت‌کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب‌شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند، منهدم شدند.
انهدام ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نیو‌ز، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراجا عناصر وابسته به شبکه عبری، غربی و عربی در جنوب شرق زیر ضربه قرار گرفتند و عناصر وابسته به آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
پیروی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت‌کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند با عنایت خداوند متعال شناسایی شد و زیر ضربه قرار گرفتند و منهدم شدند.

یکی از اهداف این تیم‌ها گروگانگیری اتباع خارجی و تجار در چابهار بوده است. اعترافات اعضای گروه‌ها که میان آنها اتباع افغانستانی و تاجیکستانی نیز وجود دارد، نشان می‌دهد طراحی‌های گسترده‌ای برای ایجاد فضای ناامنی در جنوب شرق کشور داشته‌اند.
https://jahannews.com/vdcb80bwfrhb5ap.uiur.html
jahannews.com/vdcb80bwfrhb5ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *