پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

جزییات عرضه اولیه اردستان

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 826270
بر اساس اطلاعیه بورس، ۱۵ درصد سهام شرکت سیمان اردستان با نماد اردستان امروز چهارشنبه ۱۴۰۱.۱۰.۲۸ به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود.
جزییات عرضه اولیه اردستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از نبض بورس، براساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران امروز چهارشنبه  ۱۵ درصد  از سهام شرکت سیمان اردستان با نماد اردستان عرضه اولیه خواهد شد.

جزییات عرضه اولیه اردستان
براساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می‌رساند؛ در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۲۸، تعداد ۱۷۰۲۵۰۰۰۰ سهم معادل ۱۵ درصد  از سهام شرکت سیمان اردستان به عنوان پانصد و هشتاد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش"سیمان، آهک و گچ"، طبقه "تولید سیمان، آهک و گچ" با کد صنعت «۵۳۹۴» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد معاملاتی" اردستان" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی  ۲۰۰ سهم خواهد بود. دامنه قیمتی مدیریت در ثبت سفارش نیز بین ۸۱۸۰ ریال تا ۱۰۰۰۰ ریال است و قیمت مبنا ۹۰۹۰ ریال تعیین شده است.

حداکثر قیمت هر سهم اردستان ۱۰۰۰ تومان خواهد بود و حداکثر نقدینگی ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد، اما با فرض مشارکت ۲ میلیونی در این عرضه اولیه می‌توان انتظار داشت به هر کد حقیقی و حقوقی حدود ۸۵ سهم، معادل ۸۵۰۰۰ هزار تومان سهام اختصاص یابد.

با فرض مشارکت کمتر از ۸۵۰ هزار کد، به هر کد معاملاتی، حداکثر ۲۰۰ سهم در قیمت دلخواه (کف قیمت) تخصیص خواهد یافت.

با فرض مشارکت ۱ میلیون کد، ۱۷۱ سهم معادل ۱۷۱,۰۰۰ تومان به هر کد تخصیص خواهد یافت.

با فرض مشارکت ۱/۵ میلیون کد، ۱۱۴ سهم معادل ۱۱۴,۰۰۰ تومان به هر کد تخصیص خواهد یافت.

زمان ثبت سفارش چه ساعتی است؟
۱- دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۳۰ می‌باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می‌باشد.

۲- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۲۰۰ سهم می‌باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می‌باشد.

۳-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (حداقل قیمت ۸۱۸۰ و حداکثر قیمت ۱۰۰۰۰ ریال می‌باشد) جهت ثبت سفارش امکانپذیر می‌باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی‌باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.
https://jahannews.com/vdccmeq4x2bqii8.ala2.html
jahannews.com/vdccmeq4x2bqii8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *