سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

درخواست رونالدو از مهران رجبی

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 826268
مهران رجبی با اشاره به یکی از شوخی ها در موردش که از نظر کاربران مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: رونالدو گفته سریع مهران رجبی را برسانید که در کنار تیم الهلال باشد و به من روحیه بدهد.
درخواست رونالدو از مهران رجبی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، مهران رجبی در مورد شوخی‌های متکثری که این روز‌ها در فضای مجازی در مورد او گفته می‌شود، بیان کرد: با این شرایط می‌سازم.  مولوی ۷ قرن پیش گفته است که «هرکسی بر طینت خود می‌تند».  ما خودمان را براده به حساب می‌کنیم که به هر بادی نمی‌لرزیم.

همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کندوی گفت: از این وضعیت خیلی لذت می‌برم چرا که موقعیتی‌ست که می‌توانیم روشنگری کنیم و راه باز کنیم و اگر اتفاقی منفی مانند توهین هم بشود، واریزی به حساب معنوی است و همین توهین‌ها در آن دنیا از ما دستگیری می‌کنند و ما را نجات می‌دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شوخی‌هایی که مخاطب آن وی است، تاکید کرد: اصلاً آزارنده نیست چرا که جنس ما از جنس نامیدی نیست.  در این مورد داریم که طرف مقابل نامید است و این هجمه‌ها به من از نامیدی است.

رجبی بیان کرد: در قرآن آمده است: وَلَا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ ۖ إِنَّهُ لَا یَیْأَسُ مِنْ راحال رَحَمِ الَّذِینَ الَّذِینَ أَعْلَا الْأَسْتَا وَ أَمْرُ أَنْ أَیْفَهِ وَ الْمَعْرُ الْأَیْسَا. می‌بینیم و به قول مولوی که گفت «من تیغ ​​از پی حق می‌زنم بنده حقّم نه مأمور تنم» کاری اگر می‌دهیم برای رضای خداست و آدم عاقل جهت حرکت را می‌داند.  کسی که نمی‌خواهد خدا کند از خواب غفلت بیدار شود.

هیچ کدام از این شوخی‌ها هنرمندان نبود که خودم بگویم آفریناین بازیگر در پاسخ به این پرسش که در میان شوخی‌های مجازی در چند ماه اخیر کدامیک را خنده دار دیده است، گفت: یک فایل از این‌ها در گوشی‌ام درست کرده‌ام که همه را دارم و آخرین آن در جشنواره عمار بود که آقای فریبرز عرب‌نیا مرقوم فرمودند. بودند که کفگیر به ته دیگ و این‌ها آمدند خوردند و این نظر ایشان است.

وی افزود: هیچ کدام از این شوخی‌ها هنرمندانه نبودند که خودم بگویم آفرین.  همه این لطیفه‌ها و شوخی‌ها عاری از خلاقیت بوده است.  معمولا سریع توهین می‌کنند و در می‌روند.

این بازیگر با اشاره به یکی از شوخی‌هایی که از نظر کاربران مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: یکی از موارد اخیر این بود که رونالدو گفته سریع مهران رجبی را برسانید که در کنار تیم الهلال باشد و به من روحیه بدهد.  خدا کند بشود و برویم به او روحیه بدهیم.

 به نظرم خیلی بامزه نبود، اما شاید برای دیگران خیلی بامزه بوده و من راضی هستم و حلالشان باشد.

رجبی در پاسخ به این سوال که این روز‌ها چه می‌شود توضیح داد: درحال حاضر حاضر هستم خودمونی هستم که خیلی وقتم را می‌گیریم و احتمالا کاری تا بعد از عید درگیر آن باشم.  احتمالا ۲۰ قسمت آن را برای بعد از عید و اردیبهشت ماه می‌توانم به کار‌های دیگر برسم.

این بازیگر در توضیح جریان «می_تو» و عده‌ای که او را به عنوان عنوان کرده بود، بیان کرد: این گونه می‌گویند و در فضای مجازی هرکسی می‌خواهد کلاهی از این نمد گیرش بیاید.  من آدمی بگو و بخند و زمانی هم بی ادب هستم.  این‌ها بحث‌های کودکانه است.
https://jahannews.com/vdcjmmeoouqe88z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmmeoouqe88z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رجبی زنده باشی که تحت تأثیر جو قرار نگرفتن
Singapore
سوار بر جو شدن و اتفاقا از فرصت بوجود آمده نهایت بهره رو بردند
Iran, Islamic Republic of
...