شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

مالیات ۷ برابری کارمندان نسبت به املاکی‌ها

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 826064
کارمندان در سال ۱۴۰۰، حدود ۷ برابر مشاوران املاک مالیات داده‌‌‌اند.
مالیات ۷ برابری کارمندان نسبت به املاکی‌ها
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: یک داده تصویری جالب توسط روزنامه فرهیختگان منتشر شده که در آن مشخص شد کارمندان با میانگین پرداخت 8 میلیون و 400 هزار تومان مالیات در سال 1400، حدود 7 برابر مشاوران املاک مالیات داده‌‌‌اند.

مشاوران املاک به‌‌‌طور میانگین یک میلیون و 300 هزار تومان، شاغلان صنف طلا و جواهر حدود 6 میلیون و 700 هزار تومان و کارکنان نمایشگاه خودرو هم میانگین 4 میلیون و 700 هزار تومان مالیات داده‌‌‌اند. یک کاربر دراین باره نوشت: «پس تکلیف اون مالیاتی که سرضرب بعد از قولنامه و علاوه بر هزینه تنظیم قو‌لنامه از ما گرفته می‌‌‌شه چیه»؟  
 

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcd990joyt0xz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd990joyt0xz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كارمندان و كارگران نه تنها بايد از ماليات معاف باشند بلكه پول آب و برق و گاز ئ تلفن هم برايشان رايگان باشد با اين تورم و گراني گوشت و مرغ و .. چگونه تا آخر ماه بكشانند زير هزينه هاي زندگي را كمرشان شكسته است
Iran, Islamic Republic of
پزشکان را از قلم انداختین. خوب بود میزان مالیاتی که این جماعت می پردازند هم در این مقایسه ذکر میشد.