شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۴

ادعای بامزه حامد اسماعیلیون: احمق نیستم!

چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 825522
حامد اسماعیلیون، امید اپوزیسیون خارج‌نشین آن‌قدر احمق نیست که به ایران بیاید، اما نه آن‌قدر که همین را به زبان نیاورد!
ادعای بامزه حامد اسماعیلیون: احمق نیستم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، حامد اسماعیلیون، امید اپوزیسیون خارج‌نشین آن‌قدر احمق نیست که به ایران بیاید، اما نه آن‌قدر که همین را به زبان نیاورد! او درباره سناریو‌های مختلف خود درصورت رفتن به ایران به شبکه سعودی اینترنشنال گفته «احمق نیستم. می‌نشینم فکر می‌کنم درباره سناریو‌های مختلف». او البته یک سناریو را این‌طور تعریف کرده: «از خیابان آزادی تا انقلاب فریاد می‌کشیدم»! اینکه اسماعیلیون چندین ماه است عده‌ای را در داخل ایران به انجام آشوب و کشتن مأموران امنیت و آتش‌زدن اموال عمومی تشویق می‌کند و عامل کشته‌شدن مأموران و آشوبگران شده، اما درباره ورود خودش به این صحنه کارزار می‌گوید «احمق نیستم که به ایران بروم»، دقیقاً به معنای همان چیزی است که گمان می‌کند نیست! او چرا باید به ایران بیاید؟ در ایران از پول هنگفتی که سیا و موساد به او می‌دهند، خبری نیست. در ایران عده‌ای با لیدری او آشوب می‌کنند، می‌کشند و آتش می‌زنند. این‌ها کار‌هایی نیست که او برای آن مناسب باشد. براندازی کسب‌و‌کار اوست، اما در مقام درآمدزایی نه دردسرزایی.

براندازی الان دیگر یک شغل رسمی شده است. سران براندازی نیز همگی در حد فهم و شعور اسماعیلیون هستند؛ برخی حتی بدتر. «احمق و احمق‌تر» را در دیدار برلین یادمان است و «احمق و حمقا» را در دیدار پاریس. یک دیدار از جنس «احمق و احمق‌تر» هم دیدار فرداد فرحزاد با حامد اسماعیلیون در اینترنشنال بن‌سلمان (فرزند اره‌برقی) بود.

اسماعیلیون آن‌قدر کم‌فهم و بدون بینش حتی در حد یک آدم معمولی است که برای این پرسش از پیش تعیین شده که اگر به ایران بروی چه می‌شود و چه می‌کنی، نمی‌تواند یک جواب درست‌و‌حسابی جور کند. کمی پچ‌پچ می‌کند و بعد پاسخی را که باید مهم‌ترین پاسخ زندگی‌اش باشد، چون دشمن او را برای لیدری اپوزیسیون انتخاب کرده است، این‌گونه می‌دهد: «احمق نیستم که به ایران بروم». بله احمق نیستی، چون حداقلش آن است که دستمزد ماهانه‌ات از سازمان‌های جاسوسی قطع می‌شود. ظاهراً مصاحبه با فرحزاد، سناریوی نمایش احمق‌هاست، مصاحبه با فرخ‌نژاد و آن رسوایی او در حرف‌زدن هم یکی دیگر از این شمایل بود.
https://jahannews.com/vdcb5sbw5rhb5sp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5sbw5rhb5sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احمقی که روی خون و روح و روان زن و دخترت اسکی میری دیگه بی شعور .
حمید
Iran, Islamic Republic of
خداوند دشمنان مارا از حمقا آفرید.
United States
....
Iran, Islamic Republic of
باید به حال احمق هایی که پیاده نظام این ملعونها هستن خون گریه کرد..
Iran, Islamic Republic of
این مردک در ایران چه کاره بوده که رفته یکباره اپوزیسیون شده؟ .
Iran, Islamic Republic of
دختر و همسر حامد اسماعیبیون در اتش سوختند
Iran, Islamic Republic of
تو ایران نبوده
Iran, Islamic Republic of
همسر و دخترش فوت کردند اما ایشان از خون اینها بهره برداری مالی میکند و جوان‌های بیچاره را به دام می اندازد و خانواده ها را عزادار میکند یعنی منفعت مالی میبرد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
و او از سوختنشان کاسبی میکند!
Iran, Islamic Republic of
این دلیل نمی شود که او با فراخوانهای آشوبش موجب کشته شدن دهها نفر دیگر شود...
Iran, Islamic Republic of
بهتره اسم اسماعیلیون این کاسب مرگ رو به کاسبیون تغییر دهیم.
Iran, Islamic Republic of
یه مشت لجن وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
احمق تر از او کسانی هستند که به او دلخوش می کنند و تیشه به ریشه ی خود می زنند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا درسته