يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 9 Jun 2024
 
۱
۳

شهید مدافع حرم: فقط یک خواهش دارم

سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 825413
بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم به شما وصیت و نصیحتی کنم فقط و فقط عاجزانه تمنا دارم پاسدار حرمت خون شهیدان باشید و تنها راه حفظ حرمت آن پشتیبانی مطلق و بدون قید و شرط از ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب است.
شهید مدافع حرم: فقط یک خواهش دارم
به گزارش جهان نيوز، شهید مدافع حرم جاویدالاثر محمد اینانلو 18 فروردین سال 1367 متولد شد. وی دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کرج بود. وی که برای دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) داوطلبانه راهی سوریه شد، 21 دی سال 1394 طی عملیات مستشاری در منطقه خان طومان توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید همچنان مفقود است.
 
شهید مدافع حرم محمد اینانلو در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته: «بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم به شما وصیت و نصیحتی کنم فقط و فقط عاجزانه تمنا دارم پاسدار حرمت خون شهیدان باشید و تنها راه حفظ حرمت آن پشتیبانی مطلق و بدون قید و شرط از ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب است. امروزه همه به وضوح می‌بینیم در دنیا و به خصوص منطقه چه خبر است و ناامنی در اکثر بلاد مسلمین بیداد می‌کند و حتی تا مرزهای کشور عزیزمان هم رسیده است و با تمام دشمنی‌ها و حرکات مزدورانه دشمنان اسلام و این مرز و بوم به فضل الهی و در سایه رهبری فرزانه و مقتدر کشور و نایب بر حق امام زمان، همه دنیا از امنیت و اقتدار ایران عزیز در شگفت هستند لذا به عنوان برادر کوچک‌تر به همه شما عزیزان وصیت می‌کنم ولی فقیه و نایب امام زمان خود را تنها نگذارید که عزت و عاقبت بخیری ما و کشورمان در اطاعت بی‌چون و چرا از ولی امرمان است.»

https://jahannews.com/vdca6mnae49nuy1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6mnae49nuy1.k5k4.html
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گلشن
Iran, Islamic Republic of
خدایا همه شهيدان را با آقا سید الشهدا محشور بفرما .
آمین
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند این شهید عزیز را و ان شاالله شهدا دست ما را هم بگیرند و شفاعت مان کنند که حداقل پا روی خون شان نگذاریم.اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و راهش پررهرو باد