جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۷

۱۰ مامور دیگر هم بیایند آنها را زیر خواهم گرفت!

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 825346
"محمد قبادلو" که در آغاز اغتشاشات اخیر اقدام به زیر گرفتن گروهی از مأموران پلیس کرده و یکی از نیروهای پلیس را به شهادت رسانده بود، اعتراف صریحی در دادگاه دارد: "۱۰ مامور دیگر هم بیایند آنها را زیر خواهم کرد!"
۱۰ مامور دیگر هم بیایند آنها را زیر خواهم گرفت!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دیوان عالی کشور سوم دی‌ ماه اعلام کرد که ضمن رد فرجام‌خواهی به عمل آمده در پرونده محمد قبادلو، دادنامه نامبرده را مستنداً به شق الف ماده 469 قانون آیین دادرسی کیفری "ابرام" کرده است. این عبارت به معنای تأیید حکم دادگاه است که محمد قبادلو را به اعدام محکوم کرد و حالا این محکوم در انتظار اجرای حکم خود است تا عدالت بر اساس آنچه قانون و شرع اعلام کرده اجرا شود.

موضوع از این قرار است که شهید فرید کرم‌پور در آشوب‌های خیابانی پرند بر اثر زیر گرفته شدن توسط یک خودروی سواری مجروح و پنجم مهرماه به شهادت رسید. این شهید امنیت به صورت عمدی و توسط محمد قبادلو زیر گرفته شده بود.

قبادلو با برنامه قبلی خودروی خود را با سرعت زیاد به سمت تجمع موتورسیکلت‌های نیروهای امداد پلیس که از مأموریت کنترل آشوب‌ها و اغتشاشات نیمه‌شب پرند به مقر خود بازمی‌گشتند، هدایت کرد و ضمن برخورد با این نیروها، ضمن زخمی و مصدوم کردن تعدادی از نیروها، شهید کرم‌پور را به شهادت رساند.

گیر کردن یکی از موتور سیکلت‌ها به چرخ خودرو مانع از ادامه حرکت و فرار قبادلو شد و این مجرم در محل جرم خود را تسلیم نیروهای پلیس کرد.

محمد قبادلو پس از دستگیری در محله تحقیقات مقدماتی و بازجویی به بازپرس اعلام می‌کند که با برنامه‌ریزی قبلی این کار را انجام داده و اگر 10 مامور دیگر هم همین الان بیایند آنها را زیر خواهد گرفت.

او در زمان بازسازی صحنه هم با اعلام اینکه اصلاً پشیمان نیستم، می‌گوید: "اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم!"

به هر حال دادگاه در تاریخ 25 آبان محمو قبادلو را به اعدام محکوم کرد و این حکم به تایید دیوان عالی کشور رسید که طبق قانون باید آرای سالب حیات توسط قضات آن تایید شود.
https://jahannews.com/vdcfjtdcvw6d0ma.igiw.html
jahannews.com/vdcfjtdcvw6d0ma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توجیهات محسن برهانی برای این مورد چیست
Iran, Islamic Republic of
محسن برهانی میگه چون عرفا وشرعا وعقلا ماشین وسیله قتاله محسوب نمیشه پس قتلی صورت نگرفته وجرم متهم قتل محسوب نمیشه؟؟؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها که دیروز همچون شتر خواب پنبه دانه می دیدند و رژیم چنج می کردند امروز تمام توانشان خلاصه شده به نظر مثبت و منفی زدن خلاف .!
Iran, Islamic Republic of
این جانی های خیابانی را زودتر اعدام کنین
حتی در آمریکا هم اعدامش میکنن
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
تو آمریکا خیلی قبل تر از اونی که بتونه مامورها رو زیر بگیره سوراخ سوراخ می شد، نه اعدام.
چرائی مهم است.
Netherlands
منظور اینکه انگیزه اش چه بوده؟
Iran, Islamic Republic of
تو فرانسه سه ساله اغتشاش و اعتراض است کسی جرات نداشت پلیس زیر بگیرد اما همین فرانسه و دوستانش، این از خدا بی خبران را گول می زنند تا امنیت را در کشور ما نابود کنند
Iran, Islamic Republic of
اینم باید ده بار اعدام بشه
ابو
Iran, Islamic Republic of
او اغتشاشگر يست كه چون مطمئن است حكمش اعدام است ترجيح داده كه واقعيت را بگويد.
Iran, Islamic Republic of
جالب هست طرف میگه کشتم این کار را کردم ان کار را کردم بعد یک مشت میگویند این بیگناه بوده خنده دار هست
Iran, Islamic Republic of
...می خواهند حالا که اینها به جرم جنایت به حق اعدام می شوند نانش را به خون اینها بزنند به نان ونوای نجومی وگرین کارتی وچیزی برسند....!!!
Iran, Islamic Republic of
من شخضا با اعدام محسن شکاری مخالف بودم ولی کله پا کردن این موجود بی هویت را به نفع جامعه می دانم
به ۱۸:۴۹
Iran, Islamic Republic of
نظر قاضی مهم است نه نظر شخصی بنده و جنابعالی
ترازوی عمل
Germany
لطفا ویدیو اعترافاتش رو هم بذارید !
United Kingdom
ببین چه لقمه ای خورده..؟!
تیغ عدالت
Iran, Islamic Republic of
این اگه زنده بماند، یکی مثل عبدالمالک ریگی می شود. پس باید به سزای اعمال داعشی اش برسه..
جلیل
Iran, Islamic Republic of
از رهبر ومسئولان امر تقاضا داریم که رافت نشان دهند واورا ببخشند یا لااقل حکمش را به ابد تقلیل دهند سخت ترین حکم ابد است هم درزندان سختی می‌کشند وهم کسی کشته نشده